جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 13 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان ملایر
استان
همدان
کد پارس نماد
7234476
شماره آگهی
140328460000000930
شماره پارتی/مال/اجاره/حراج
تاریخ شروع
1403/01/06
تاریخ درج
1403/01/15
تاریخ خاتمه آگهی
1403/01/28
منبع
سایت 1403.1.15
عنوان آگهی
مزایده فروش یک قطعه زمین آبیزار در مجاورت جاده کشتارگاه( جاده خاکی کرکان ) , مزایده فروش یک قطعه زمین آبیزار در مجاورت جاده کشتارگاه( جاده خاکی کرکان )
شرح آگهی

شماره آگهی: 140328460000000930
شماره پرونده:140028920002191560

تاریخ صدور:1403/01/06

شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان ملایر

موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

متن آگهی:

    آگهی مزایده و فروش مال مشاع / ماترک

نوبت دوم                                

به موجب دادنامه شماره  140128390003950780 صادر شده در پرونده کلاسه  0001759  شعبه سوم دادگاه عمومی حقوقی  شهرستان ملایر ، موضوع پرونده اجرایی کلاسه  0200928  این اجرا دستور فروش تقسیم ترکه  به شرح ذیل  به مالکیت  مرحوم  علی احمد شاه نیازی و خانم صفیه علی مرادی  بعنوان مال ماترک و تقسیم ثمن حاصل از فروش ما بین کلیه وراث / صاحبان به قدر السهم آنها له علی مصطفی شاه نیازی  علیه آقای محمد شاه نیازی  و غیره  صادر گردیده، لذا این اجرا به درخواست  محکوم له  اقدام به فروش ملک موصوف که  توسط کارشناس به شرح زیر توصیف و ارزیابی شده می نماید و مقرر است از ساعت  8 الی    11  مورخ  1403/1/28 درسامانه ستاد از طریق مزایده به فروش برسد مزایده از قیمت پایه کارشناسی شروع می شود و به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد. ده درصد وجه مزایده فی المجلس بصورت وجه الکترونیکی در وجه  اجرای احکام مدنی دادگستری ملایر  اخذ و مابقی ظرف مدت یک ماه از خریدار وصول و پس از انجام مراحل قانونی و صدور دستور تملیک از سوی دادگاه مربوط ، مورد مزایده بنام خریدار منتقل خواهد شد، در صورتی که خریدار در مهلت یک ماه مقرر بقیه وجه مزایده را پرداخت ننماید، سپرده وی پس از کسر هزینه های مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد. در صورت ایصال اعتراض از ناحیه اشخاص ذینفع ظرف یک هفته از تاریخ مزایده نسبت به نحوه انجام مزایده تا رسیدگی به اعتراض از سوی دادگاه ، مورد مزایده به خریدار تحویل نخواهد شد. ضمنا متقاضیان به شرکت در مزایده می توانند در مدت سه روز قبل از مزایده با هماهنگی این اجرا از املاک  مورد مزایده  بازدید نمایند:

محل وقوع اراضی مورد اختلاف واقع در اراضی روستای شیرین آباد مراجعه کرده که ضمن بررسی و معاینه محلی ، متراژ و مساحی اراضی و استعلام قیمت عرف محل ، گزارش کار را به اطلاع می رساند :

مرحوم مورث علی احمد شاه نیازی مالک دو شعیر از اراضی آبی و دیم در روستای شیرین آباد بوده که موقعیت و مساحت و ارزش هر کدام به طور جداگانه قید می شود.

لازم به ذکر است که طبق اجراییه صادره، یک سوم از اراضی آبی و دیم و حق آبه ها به غیر از1/5 ساعت از قنات پاچقا درشمول ما ترک می باشد .

1)یک قطعه زمین آبیزار در مجاورت جاده کشتارگاه( جاده خاکی کرکان ) که مساحت آن حدود 2200 متر مربع می باشد و حدی به راه عمومی ، حدی به زمین عابدین عباسی ، حدی به زمینهای مهر آباد و حدی به زمین بهبود شاه نیازی محدود می شود. ارزش این زمین با حق آبه طبق عرف محل مبلغ یکصدو هفتاد و شش میلیون تومان برآورد می شود .

2)یک قطعه زمین آبیزار در منطقه موسوم به بر آفتاب که مساحت آن حدود 650 متر مربع می باشد و حد شمال آن به راه خاکی ، حد غرب به زمین عبدالعلی خلیلی ، حد جنوب به رودخانه و حد شرق به زمین محمد شاه نیازی محدود می شود و ارزش این زمین مبلغ بیست و دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان برآورد می شود .

3)یک قطعه زمین دیم زاردرمنطقه موسوم به زیر جاده کرکان که مساحت آن حدود 3250 متر مربع می باشد و حدی به راه خاکی کرکان ، حدی به زمین آیت عباسی ، حدی به زمین بهبود شاه نیازی و حدی به زمین حسین روزبهانی محدود می شود و ارزش آن مبلغ یکصدو سی میلیون تومان برآورد می شود .

4)یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم به دره کرکان که مساحت آن حدود 1200 متر مربع می باشد و حدی به اراضی ملی و حدی به زمین علی رضا امیری و حدی به ولی مباشری محدود می شود و ارزش آن مبلغ هشت میلیون تومان برآورد می شود .

5)یک قطعه زمین دیم زار در منطقه موسوم به دره طویل که مساحت آن حدود 3000 متر مربع می باشد و حدی به زمین داود عباسی ، حدی به اراضی مرتعی ، حدی به زمین حبیب قهری و حدی به راه خاکی محدود می شود و ارزش آن مبلغ هیجده میلیون تومان برآورد می شود .

6)یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم به دره کرکان که مساحت آن حدود 2400 متر مربع می باشد و حدی به زمین حسن روزبهانی حدی به زمین عبدالکریم عباسی ، حدی به زمین حسن غلامی و حدی به قنات مخروبه لویچ محدود می شود و ارزش آن مبلغ پانزده میلیون تومان برآورد می شود .

7)یک قطعه زمین دیم زاردر منطقه موسوم  دم در کمری که مساحت آن حدود 2450 متر مربع می باشدو حدی به اراضی مرتعی ، حدی به زمین شاحسین شاه نیازی ، حدی به راه خاکی و حدی به زمین احمد امیری محدود می شود و ارزش آن مبلغ بیست میلیون تومان برآورد می شود.

8)یک قطعه زمین دیم زار در منطقه موسوم به دره ولی مراد که مساحت آن حدود 500 متر مربع می باشد و حدی به زمین حسن مباشری ، حدی به اراضی مرتعی و حدی به زمین رضا امیری محدود می شود و ارزش آن مبلغ پنج میلیون تومان برآورد می شود .

9)یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم به چال قلا که مساحت آن حدود1300 متر مربع می باشد و حدی به زمین میرزا حسین مباشری ، حدی به زمین آیت امیری و حدی به زمین احمد امیری محدود می شود و ارزش آن مبلغ نه میلیون تومان برآورد می شود .

10)یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم به نسار سیاهکله  که مساحت آن حدود 2500 متر مربع می باشد و حدی به راه خاکی ، حدی به زمین آقا حسین بیگلری و حدی به زمین حاج احمد محدود می شود و ارزش آن مبلغ بیست میلیون تومان برآورد می شود.

11)یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم به دره حاج علی که مساحت آن حدود 450 متر مربع می باشد و ارزش آن مبلغ سه میلیون و ششصد هزار تومان برآورد می شود .

12)یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم به دره محمد که مساحت آن حدود 650 متر مربع می باشد و حدی به زمین حسین بیگلری ، حدی به زمین فضل اله بیگلری ، حدی به راه خاکی و حدی به زمین عابدین قهری محدود می شود و ارزش آن مبلغ پنج میلیون تومان برآورد می شود.

13)یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم به دره حسن که حد شمال آن به تپه و اراضی مرتعی ، حد غرب به زمین صالح عبدی ، حد جنوب به راه خاکی و حد شرق به زمین درویش قنبری محدود می شود و ارزش آن مبلغ سی میلیون تومان برآورد می شود.

14) یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم دره سرآسیاب که مساحت آن حدود 500 متر مربع می باشد و حدود اربعه آن به اراضی مرتعی و آبراهه محدود می شود و ارزش آن مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان برآورد می شود .

15)یک قطعه زمین دیمزار در منطقه موسوم به دره داود که مساحت ان حدود 2500 متر مربع می باشد و حدی به زمین درویش قنبری ، حدی به زمین کریم بیگلری و حدی به زمینهای مشاع روستا محدود می شود و ارزش آن مبلغ بیست میلیون تومان برآورد می شود .

16)حق آبه کشاورزی مرحوم مورث شامل 3 ساعت از قنات پاچقا ، 6 ساعت از قنات زیر آبادی معروف به سر جوب ، 6 ساعت از قنات کهریز ، 6 ساعت از چاه عمیق پایین و 6 ساعت از چاه عمیق بالا در گردش 12 روزه می باشد که ارزش مجموع آنها مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برآورد می شود.

مجموع ارزش زمینهای بازدید شده مبلغ (( چهارصد و هشتاد و چهار میلیون و هشتصدو و پنجاه هزار تومان می شود )) که ارزش یک سوم آن معادل (( یکصدو شصت و یک میلیون و ششصد هزار تومان می شود که به همراه حق آبه های معرفی شده ( با کسر 1/5 ساعت از قنات پا چقا ) مجموع ارزش آنها مبلغ (( یک میلیاردو سیصد و شصت و یک میلیون و ششصد هزار تومان )) برآورد واعلام می شود .

املاک مورد نظر بازدید به عمل آورد که نتیجه به شرح ذیل به حضور ارسال می گردد :

الف )  ملک با نشانی ملایر – خیابان صدوقی – اواسط کوچه شهید روستایی کد پستی 65718-34734 .

شامل ششدانگ عرصه یک باب منزل مسکونی (اعیان وقفی) یک طبقه به همراه زیر زمین می باشد . مساحت عرصه این ملک حدود 233 متر می باشد و نمای آن سنگی بصورت نیمه اسکلت با سقف طاق ضربی با تیرآهن و دارای امتیازات آب ، برق و گاز و قدمت در حدود 40 سال می باشد .

به نظر می رسد این ملک به میزان دومتر در مسیر تعریض باشد که در صورت صلاحدید میزان دقیق آن از شهرداری استعلام گردد .و فاقد پروانه ساخت و دارای قبض جریمه به شماره 40669 مورخ 1363/07/02  می باشد و تاکنون گواهی پایان کار جهت پلاک فوق صادر نگردیده است و کاربری فوق طبق طرح تفصیلی مسکونی است و از سراسر ظلع مشرف به گذر 12 متری به میزان 2/15 دارای تعریض می باشد که در زمان اخذ پروانه ساخت پلاک فوق مشمول اخذ عوارض ناشی از تغییر عرض معبر خواهد شد  .

در این تاریخ ارزش ششدانگ کل این ملک شامل اعیان ، حقوق اعیانی و ... با لحاظ نمودن وضعیت فعلی ، موقعیت محلی و یافته های موثر با فرض نداشتن مشکل و عدم بدهی به افراد حقیقی و حقوقی  34.000.000.000 ریال (سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان ) ارزیابی می گردد .

ب ) ملک به نشانی ملایر روستای شیرین آباد انتهای کوچه رابات شامل یک باب خانه مسکونی یک طبقه با مساحت عرصه حدود 410 متر مربع می باشد .

مساحت اعیان حدود 80 متر مربع و دیوار های آن آجری بوده و سقف تیرچوبی  و دارای امتیازات آب و برق می باشد .و ملک فوق دارای کاربری مسکونی و دارای 3/5 متر مربع تعریض می باشد و مساحت کل ملک 403/7 متر مربع می باشد .

در این تاریخ ارزش ششدانگ کل این ملک با لحاظ نمودن وضعیت فعلی ، موقعیت محلی و یافته های موثر با فرض نداشتن مشکل و عدم بدهی به افراد حقیقی و حقوقی  4.000.000.000 ریال (چهارصد میلیون تومان ) ارزیابی می گرد

تصویر
مزایده فروش یک قطعه زمین آبیزار در مجاورت جاده کشتارگاه( جاده خاکی کرکان )
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مزایده

کد پارس نماد: 7234476

استان/شهر: همدان

مهلت آگهی: 1403/01/28

خلاصه آگهی: مزایده فروش یک قطعه زمین آبیزار در مجاورت جاده کشتارگاه( جاده خاکی کرکان )

آگهی های مرتبط
خلاصه آگهی کد پارس نماد تاریخ درج وضعیت استان
1 مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری مسکونی 7368551 1403/02/12 new not special not payed فارس
2 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368536 1403/02/12 new not special not payed فارس
3 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368534 1403/02/12 new not special not payed فارس
4 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368531 1403/02/12 new not special not payed فارس
5 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368529 1403/02/12 new not special not payed فارس
6 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368527 1403/02/12 new not special not payed فارس
7 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368524 1403/02/12 new not special not payed فارس
8 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368520 1403/02/12 new not special not payed فارس
9 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368517 1403/02/12 new not special not payed فارس
10 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368513 1403/02/12 new not special not payed فارس
11 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368510 1403/02/12 new not special not payed فارس
12 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368508 1403/02/12 new not special not payed فارس
13 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368506 1403/02/12 new not special not payed فارس
14 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368503 1403/02/12 new not special not payed فارس
15 مزایده ، فروش 74 ملک آپارتمان واقع در شهر کیش و شیراز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس -مزایده آپارتمان - استان فارس 7368498 1403/02/12 new not special not payed فارس
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی