جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان تبریز
استان
آذربایجان شرقی
کد پارس نماد
7153451
شماره آگهی
140230460000284846
شماره پارتی/مال/اجاره/حراج
تاریخ شروع
1402/12/10
تاریخ درج
1402/12/15
تاریخ خاتمه آگهی
1402/12/26
منبع
سایت 1402.12.15
عنوان آگهی
مزایده فروش ملکی مسکونی- تجاری, مزایده فروش ملکی مسکونی- تجاری
شرح آگهی

شماره آگهی: 140230460000284846
شماره پرونده:140130920005257896

تاریخ صدور:1402/12/10

شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان تبریز

موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

متن آگهی:

آگهی مزایده اموال غیر منقول (مشاعی)

درخصوص پرونده اجرائی بشماره 0201377 له خانم اکرم قاسمی لیملو و علیه رقیه قاسمی لیملو - پرویز قاسمی لیملو به خواسته تقسیم ترکه؛ اموال غیرمنقول به شرخ ذیل وبه آدرس ؛ تبریز – بازارچه سیلاب- خیابان ایده لو- بالاتر از مسجد امام حسین- پلاک 266 که توسط کارشناس به تاریخ 1402/11/08 ارزیابی شده که پس از طی مراحل قانونی در تاریخ 1402/12/26 روز شنبه راس ساعت 9-8 صبح از طریق مزایده در اتاق مزایده واقع در طبقه زیرزمین مجتمع قضایی شهید بهشتی (ره)(تبریز - خیابان وکیل (گلکار سابق - خیابان بعثت - تقاطع رسالت - مجتمع قضائی شهید بهشتی) بفروش خواهد رسید. مزایده از مبلغ ارزیابی شده کارشناس شروع و به کسی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد و ده درصد ثمن مزایده فی المجلس از برنده اخذ و مابقی حداکثر ظرف یک ماه وصول خواهد شد در غیر اینصورت و نیز انصراف برنده ده درصد مبلغ اخذ شده بنفع صندوق دولت ضبط خواهد شد. هزینه های اجرائی و عوارض شهرداری و سایر هزینه ها طبق مقررا ت خواهد بود. طالبین می توانند پنج روز قبل از مزایده از ملک به مشخصات فوق و بشرح زیر با هماهنگی این واحد بازدید نمایند.

ادرس ملک واقع است درتبریز – تبریز – بازارچه سیلاب- خیابان ایده لو- بالاتر از مسجد امام حسین- پلاک 266

مشخصات ملک موضوع مزایده :  ملکی مسکونی- تجاری می باشد که در بر خیابان ایدلو قرار گرفته است. حدود اربعه ملک شمالا: میریحیی موسوی- شرقا: خیابان ایدلو- جنوبا: زمین شهرداری- غربا: ساختمان مجاور می باشد. بر اساس نامه شماره 41.19168.1 شهرداری منطقه 10 تبریز، "مساحت عرصه در حدود 95.47 مترمربع و مساحت اعیانی حدودا 142.43 مترمربع می باشد. اعیانیهای همکف بصورت تجاری و طبقه اول بصورت مسکونی بدون مجوز و بصورت خلاف احداث شده است. مضافا ملک مذکور در مسیر قرار نگرفته است".اعیانی احداثی در دو قسمت غربی و شرقی ملک در طبقات همکف و اول احداث شده است. اعیانی قسمت غربی در ظبقه همکف با پوشش سقف چوبی و قسمت شرقی نیز در طبقه همکف دارای یک باب مغازه (تعویض روغن) به مساحت حدود 35 مترمربع باسقف تیرآهن و طبقه اول نیز به مساحت حدودا 54 مترمربع با سقف چوبی می باشد. قدمت اعیانی ها تقریبا 50 سال می باشد. ساختمان دارای انشعاب آب + انشعاب برق + انشعاب گاز می باشد. ساختمان فاقد پارکینگ و بدون آسانسور است. پنجره های ساختمان از نوع فلزی ساده است . پوشش قسمت های نشیمن عمدتاً با گچ و خاک اجرا شده است . پوشش دیوارها و سقف از نوع گچ و خاک و سفید کاری شده است . کاشی کاری آشپزخانه و سرویس های بهداشتی و سیم کشی و لوله کشی ها و منصوبات متعارف و سایر موارد مرتبط با موضوع ، کیفیت نسبتاً ضعیفی دارد .

 ارزیابی وقیمت ملک : با توجه به مساحت و شکل هندسی ملک و با دقت نظر در موقعیت محل و نحوه استقرار ملک نسبت به محله ها ، معابر و مناطق مختلف شهر و با عنایت به عرض معبر مشرف به ملک و طول ضلع متصل به معبر و نزدیکی به امکانات شهری و شرایط نورگیری و چشم انداز محل و همچنین با در نظر گرفتن نوع سازه و کیفیت و قدمت بنا و میزان ارزش امکانات و ملحقات و انشعابات منضم به ملک و با مد نظر قرار دادن نوع کاربری و مقدار عرضه و تقاضا در بازار املاک و مستغلات و میزان مرغوبیت و بهره دهی ملک از دیدگاه کارشناسی و با تحقیق و بررسی در ارزش املاک مجاور و مشابه و با صرف نظر از سوابق ثبتی و مالکیتی و مسائل مرتبط با شهرداری و بدون لحاظ تعهدات و دیون و بدهی های احتمالی ملک به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی ، به شرح ذیل مبادرت به ارزیابی ملک موصوف به عنوان قیمت پایه برای شروع مزایده نموده است. ارزش شش دانگ عرصه و اعیان با لحاظ ملحقات و منضمات و انشعابات به مبلغ 28.500.000.000 ریال معادل دو میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان برآورد می گردد. که همان قیمت پایه برای فروش است

تذکر : ملک فاقد سند رسمی ودرتصرف احدی از مالکین مشاعی می باشد                               

دادورز شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری تبریز –جعفرحاج کریم زاده

تصویر
مزایده فروش ملکی مسکونی- تجاری
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مزایده

کد پارس نماد: 7153451

استان/شهر: آذربایجان شرقی

مهلت آگهی: 1402/12/26

خلاصه آگهی: مزایده فروش ملکی مسکونی- تجاری

آگهی های مرتبط
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی