جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بابل
استان
مازندران
کد پارس نماد
7009115
شماره آگهی
140247460000321475
شماره پارتی/مال/اجاره/حراج
تاریخ شروع
1402/11/03
تاریخ درج
1402/11/12
تاریخ خاتمه آگهی
1402/11/17
منبع
سایت 1402.11.12
عنوان آگهی
مزایده قطعه زمین به مساحت 647 متر مربع به صورت تجاری مسکونی, مزایده قطعه زمین به مساحت 647 متر مربع به صورت تجاری مسکونی
شرح آگهی

شماره آگهی: 140247460000321475
شماره پرونده:9709981110300663,9809981114400599

تاریخ صدور:1402/11/03

شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان بابل

موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

متن آگهی:

آگهی مزایده مال غیر منقول

شعبه اول اجرای مدنی بابل در نظر دارد جهت فروش مال مشاع نسبت به فروش  اموال غیر منقول  متعلق به وراث مرحوم احمد حقیقت خرازی  بشرح اوصاف و قیمت پایه کارشناسی ذیل الذکر در روز سه شنبه مورخ 1402.11.17 ساعت10از طریق مزایده  دردفتر اجرای مدنی بابل اقدام نماید مزایده از قیمت پایه کارشناسی شده شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می شود و برنده مزایده باید ده درصد مبلغ خرید را فی المجلس ومابقی را ظرف یک ماه پرداخت نماید ودرصورت انصراف و عدم  پرداخت مابقی مبلغ ده درصد پرداختی در حق دولت ضبط خواهد ضمنا هرگونه هزینه بعدی بر عهده خریدار می باشد.

الف شرح وضعیت مشاهدات

محل مورد تعرفه به آدرس بابل - موزیرج مقابل درویش فخرالدین نبش کوچه ارشاد 14 می باشد.

مطابق کارشناسی های انجام شده مورد کارشناسی قطعه زمین به مساحت 647 متر مربع به صورت تجاری مسکونی که در آن یک واحد مسکونی یک طبقه با بنای حدود 120 متر مربع در یک طبقه بر روی کرسی چینی با مصالح بنایی و قدیمی با قدمت حدود چهل سال دارای یک انباری داخل حیاط با درب ورودی از گذر غربی یک انباری تجاری به انضمام 5 واحد تجاری در بر جاده اصلی بابل به آمل به مساحت 175 متر مربع دارای تاسیسات عمومی می باشد.

لازم به ذکر است که علاوه بر واحد تجاری متعلق به خانم مریم توکلی سه واحد تجاری دیگر در سمت شرقی ملک سرقفلی آنها به اشخاص دیگر واگذار شده است. سرقفلی و مالکیت یک واحد تجاری به مساحت حدود 33 متر مربع و یک انباری تجاری در بر جاده اصلی به مساحت حدود 14 متر مربع و مابقی اعیانی ها و عرصه باقی مانده است.

لازم به ذکر است که بر اساس اظهارات مندرج در کارشناسی ها ماترک تعرفه شده بدون سند مالکیت رسمی و همچنین مطابق طرح تفصیلی شهر بابل بخشی از ملک در قسمت غربی شامل عرصه و بخشی از واحد تجاری قسمت غربی در طرح تعریض قرار دارد.

واحدهای تجاری موردتعرفه:

اولین مغازه ضلع شرقی درب شیشه سکوریت با حفاظ آکاردئونی تابلوی نصب شده به عنوان فروشگاه پمپ آب و لوازم یدکی عمویی کف مفروش با سرامیک دارای بالکن است.

دومین مغازه از ضلع شرقی پیرایش فرهاد در زمان بازدید مستاجر خود را آقای فرهاد رضایی مهر معرفی نموده و اظهار نمودند که مستاجر آقای حاج خلیل آقاجانی مغازه با درب شیشه سکوریت و کرکره مشبک فلزی کف مفروش با سرامیک دیوار کاذب ام دی اف و سقف کاذب است.

سومین مغازه ضلع شرقی با درب شیشه سکوریت و کرکره مشبک فلزی با تابلوی نصب شده با عنوان شال و روسری ماه پسند کف مغازه مفروش با سرامیک در شیشه سکوریت حسب اظهارات آقای فرهاد رضایی مهر ایشان مستاجر مغازه و همسرشان در این مغازه فعالیت دارند و موجر آقای رضا میرزاپور می باشند دیوار و سقف اندود سفیدکاری با گچ است.

حسب اظهارات دارای زیرزمین می باشند که در حال حاضر بهره برداری نمی گردد دریچه های گریل فلزی از داخل پیاده رو مشخص می باشد دریل ها جلوی سه باب مغازه ضلع شرقی در کف پیاده رو تعبیه شده است.

بعد از مغازه سوم شرقی فضایی که حسب کارشناسی های قبلی به عنوان راه پله از قبل تعبیه شده با درب آلومینیومی و حفاظ قوطی فلزی که بسته بوده و بلا استفاده می باشد.

مغازه نبش غربی با درب آلومینیومی شیشه بند و کرکره مشبک فلزی که در زمان بازی درب آن بسته بوده است.

مغازه دوم از ضلع غرب در حال حاضر فروشگاه رنگ با تابلوی نصب شده به عنوان فروشگاه رنگ حقیقت و رنگ هایلوکس می باشد کف مغازه مفروش با سرامیک دیوار و سقف سفیدکاری با گچ و رنگ آمیزی درب آلومینیومی و وسط شیشه سکوریت کرکره مشبک فلزی دارای بالکن است. این مغازه جز کارشناسی نمی باشد

داخل فضای محوطه پشت مغازه ها و ورودی از گذر غربی بنای قدیمی با نمای شسته سقف شیروانی با ورق های موج دار دارای چندین اتاق سقف تخته درب و پنجره ها چوبی در حال حاضر سکونت ندارند. دارای حمام و سرویس بهداشتی است.

دارای درب دولنگه آهنی ماشین رو دارای برق سه فاز و گاز است.

ب نظریه کارشناسی

با توجه به بررسی ها و معاینات به عمل آمده مشاهدات میدانی و در نظر گرفتن مواردی نظیر موقعیت مکانی موقعیت استقرار کمیت و کیفیت منطقه میزان مساحت ابعاد و اندازه شکل هندسی و جمیع جهات موثر و کلیه پارامترهای ذیمدخل ارزش ملک مورد تعرفه و موصوف شامل:

1- ارزش مالکیت هر یک از سه باب واحد تجاری که سرقفلی آنها واگذار شده است

2- ارزش واحد تجاری غربی اعم از مالکیت و سرقفلی با وضع موجود

3- ارزش انباری تجاری بر جاده اصلی بابل به آمل فضای راه پله

4- ارزش عرصه باقیمانده با کسر مساحت تجاری ها و انباری تجاری با ساختمان قدیمی و انباری و تاسیسات منصوبه

جمعا به مبلغ 286.970.000.000 ریال (دویست و هشتاد و شش میلیارد و نهصد و هفتاد میلیون ریال) برآورد و اعلام می گردد.

 

تصویر
مزایده قطعه زمین به مساحت 647 متر مربع به صورت تجاری مسکونی
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مزایده

کد پارس نماد: 7009115

استان/شهر: مازندران

مهلت آگهی: 1402/11/17

خلاصه آگهی: مزایده قطعه زمین به مساحت 647 متر مربع به صورت تجاری مسکونی

آگهی های مرتبط
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی