جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 7 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
شرکت عمران شهر جدید مجلسی
استان
اصفهان
کد پارس نماد
3553502
شماره آگهی
-
تاریخ شروع
1400/04/09
تاریخ درج
1400/04/09
تاریخ خاتمه آگهی
1400/04/26
منبع
سایت 1400.4.9
عنوان آگهی
مناقصه تکمیل اسکلت و اجرای سقف و نمای سالن همایش , مناقصه تکمیل اسکلت و اجرای سقف و نمای سالن همایش
شرح آگهی

شرکت عمران شهر جدید مجلسی در نظر تکمیل اسکلت و اجرای سقف و نمای سالن همایش شهرجدید مجلسی را از طریق مناقصه بصورت یک مرحله ای طبق قانون برگزاری مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 و بر اساس بخشنامه اجرای کارهای ساختمانی بصورت سرجمع به شماره 1299188/96 مورخ 4/5/96 به پیمانکار واجد شرایط واگذارنماید.
الف) موضوع کار
موضوع کار عبارتست از تکمیل اسکلت و اجرای سقف ونمای سالن همایش شهرجدیدمجلسی بصورت تا80 % تهاتر با زمین یا واحد ساخته شده بر اساس شرایط مندرج دراین اسناد
زیربنای سالن همایش:حدود 53.2103 مترمربع
تبصره: مساحت مذکور پس از اتمام کاربصورت دقیق اندازه گیری شده و ملاک محاسبات قرارخواهدگرفت.
ب)محل اعتبار: اعتبار پروژه ازمحل اعتبارات عمرانی شرکت عمران شهرجدید مجلسی بوده وکارفرما می تواند هزینه انجام پروژه رابه صورت تهاتر با اراضی یا مستحدثات تجاری یا مسکونی واقع در شهر جدید مجلسی و یا تهاتر با شهر های جدید استان اصفهان اقدام نموده و یا درصورت امکان و انجام مراحل قانونی نسبت به پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار در قالب اسناد خزانه اسلامی ویا نقدی اقدام نماید.پ) زمان اجرای کار
از تاریخ نخستین صورتجلسه تحویل کارگاه( بعدد) 12ماه ( بحروف ) دوازده ماه خورشیدی پیش بینی شده است .
ت) مبلغ برآورد هزینه اجرای کار مبلغ اولیه برآوردپروژه به مبلغ بعدد 34.413.000.000 بحروف: (سی و چهار میلیارد و چهارصد و سیزده میلیون ریال) بر اساس فهرست بهای ابنیه سال 1400مطابق با نقشه و مشخصات پیوست می باشد ضمنا” شاخص مبنای تعدیل یک دوره سه ماهه قبل از دوره سه ماهه ای که آخرین روز مهلت تعیین شده توسط کارفرما برای تسلیم پیشنهاد قیمت پیمانکار درآن واقع شده است خواهد بود. – برآورد اولیه، نقشه ، دتایلهای مربوطه ، مشخصات فنی وجداول ساختارشکست به پیوست می باشد.
ث) شرایط مناقصه وتهاتر
1) با توجه به تهاتری بودن این مناقصه، جهت انجام تهاترپس از ارائه صورت وضعیت توسط پیمانکار(برنده مناقصه ) به کارفرما ، ازکل مطالبات قطعی شده هر صورت وضعیت 80 % بلوکه می گردد تا پس از رسیدن مبلغ بلوکه شده به مبلغ مورد تهاتر، زمین یا واحد ساخته شده به قیمت کارشناسی روزجهت تهاتر واگذار گردد ویاکارفرما می تواند مطابق بند (ب) در صورت امکان و انجام مراحل قانونی نسبت به پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار در قالب اسناد خزانه اسلامی و یا نقدی اقدام نماید.
2) مورد تهاتر پس از واگذاری وتحویل به پیمانکاربا حفظ شرایط کاربری ومطابق شرایط شرکت عمران مجلسی قابل واگذاری (فروش) به غیر می باشد.
3) در صورت فسخ یا خاتمه پیمان ( ماده 46 یا 48 شرایط عمومی پیمان) پیمانکار اختیار تصمیم گیری در خصوص زمین یا واحد ساخته شده مورد تهاتر را تماماً به شرکت عمران مجلسی واگذار می نماید.
ج) مصالح :  حمل مصالح وتجهیزات مورد نیاز تا پای کاربرعهده پیمانکار است.  _ پیمانکار ملزم به تهیه مصالح مصرفی از تولید کنندگان مجاز ، منابع و معادن مورد تایید کارفرما بوده و همچنین تغییر در محل تامین منابع و مصالح به واسطه تغییر در مشخصات مصالح در صورت اعلام دستگاه نظارت مجاز می باشد. -پیمانکار موظف می باشد قبل از اجرای کار،کیفیت مصالح مصرفی را به تائید دستگاه نظارت برساند.
چ) محل اجرای کار :اصفهان – کیلومتر 20 جاده مبارکه _ بروجن، شهر جدید مجلسی
ح) کارفرما و دستگاه مناقصه گزار:شرکت عمران شهر جدید مجلسی
خ) دستگاه نظارت ::دفتر فنی شرکت عمران مجلسی
د) تضمین شرکت در مناقصه:مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1.730.000.000.000 ریال (یک میلیارد و هفتصدو سی میلیون ریال) است که باید به صورت مشروحه زیرهمراه با اسناد مناقصه مربوط در پاکت الف به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود:
– ضمانتنامه بانکی
تبصره : چک مسافرتی یا چک در گردش و چک شخصی به هر شکل ممکن قابل قبول نمی باشد مدت اعتبار ضمانتنامه های بانکی باید حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه بر آن ضمانتنامه های بانکی باید طبق فرم های مورد قبول تنظیم و صادر شود.
ذ) مهلت دریافت اسناد مناقصه و تسلیم پیشنهادات:
آخرین مهلت تسلیم پیشنهاد، حداکثر تاساعت 14 روز شنبه مورخ 1400.4.26 می باشد .
در صورتی که مبلغ کار مورد مناقصه با در نظر گرفتن کارهایی که اخیرا” برنده شده و یا قرارداد منعقد نموده اید و هنوز به سازمان برنامه وبودجه اعلام نشده، از ظرفیت ارجاع کار و یا تعداد کار مجاز شما تجاوز می نماید مراتب را کتبا” به دستگاه مناقصه گزار و دفتر امور سازندگان و پیمانکارن اطلاع دهید.
انتخاب شما در این مناقصه موکول به تایید سازمان مذکور می باشد و در صورتی که مراتب فوق را رعایت نکرده و به تسلیم پیشنهاد مبادرت نمایید، پیشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط بوده و برای بار اول مشمول اخطار کتبی و بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا یکسال از فهرست سازمان برنامه وبودجه حذف و از ارجاع کارها محروم خواهد گردید.
_ تمام اسناد مناقصه، از جمله این دعوتنامه باید به مهر و امضای مجاز تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد و همراه با سایر اسناد تسلیم شود.
ر) بازگشائی پاکات: -کلیه پیشنهادهای واصله در کمیسیون مناقصه در ساعت 10روز یکشنبه مورخ 27/4/1400 باز و خوانده میشود.
– حضور یک نماینده از طرف هر یک از پیشنهاددهندگان در جلسه افتتاح پیشنهادات آزاد است.
– مناقصه با تعداد حداقل 3 مناقصه گرصلاحیت دار ( که پاکت ب آنها مورد تائید اعضای کمیسیون قرارگیرد ) بازگشایی میگردد.
ز) سایرشرایط:  کلیه مراحل برگزاری مناقصه شامل ثبت آگهی ،دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهادقیمت بصورت الکترونیکی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران انجام گردیده وبازگشائی پاکات نیز از طریق سامانه مذکورانجام خواهد گردید.  – مناقصه گران موظفند ضمن ارسال الکترونیکی پاکات مناقصه درسامانه ستاد ، پاکت الف حاوی اصل ضمانتنامه شرکت در مناقصه رانیز بصورت فیزیکی به دبیرخانه شرکت عمران مجلسی ارسال نمایند. ** صرفا” اسناد و پاکت های پیشنهاد ب) وج) دارای مهروامضای الکترونیکی ، مورد پذیرش بوده و بازگشایی می گردد**  _ هر گاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان باهم تبانی کرده اند طبق ماده 56 آئین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران ساختمانی ، تاسیساتی و تجهیزاتی و نحوه ارجاع کار به آنها با آنان رفتارخواهد شد. _ رفتار پیمانکاران در پاسخ به دعوتنامه شرکت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر به سازمان برنامه و بودجه منعکس می شود تا با پیمانکاران متخلف، بر اساس ضوابط مربوطه رفتار شود. – کلیه کسورات قانونی بعهده پیمانکار بوده وپیشنهاد دهنده موظف است تامیزان کسورات مربوطه را از مراکز ذیصلاح استعلام نموده ودرقیمت پیشنهادی خود لحاظ نماید. – پیمانکار موظف به ارائه آنالیز قیمت پیشنهادی خود بر اساس بخشنامه شماره 1232579/96 مورخ 31/3/96 همراه با برگ پیشنهاد قیمت می باشد. – در صورت عدم ارسال آنالیز قیمت همراه با برگ پیشنهاد قیمت، پیشنهاد مربوطه مردود می گردد. – ارائه گواهینامه احراز صلاحیت حداقل پایه 5 وبالاتردر رشته ابنیه ونیز ارائه سوابق کاری مرتبط باموضوع مناقصه الزامی است و پیمانکار می بایست گواهینامه ، سوابق وقراردادهای مرتبط با موضوع مناقصه را در پاکت ب) از طریق سامانه ارسال نماید.  – به پیشنهاداتی که فاقد سپرده یا بعد از مهلت مقرر تسلیم و یا به صورت مشروط ، مخدوش و یا مبهم و… باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
– به قیمتهای پیشنهادی هیچگونه مابه التفاوت حمل و هیچگونه پیش پرداختی تعلق نخواهد گرفت و حجم کل بر اساس شرایط عمومی پیمان قابل افزایش یا کاهش خواهد بود .
-کلیه ضوابط مربوط به مسائل ایمنی و حفاظت در کار به عهده پیمانکار خواهد بود و پیمانکار موظف است قبل از شروع عملیات اجرایی نسبت به بیمه نمودن کار موضوع پروژه به نفع شرکت عمران اقدام نموده و مدارک لازم را ارائه نماید. – پیمانکار موظف به ارائه تسویه حساب بیمه و مالیات در انتهای کار خواهد بود. – شرایط عمومی پیمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حاکم بر قرارداد می باشد. – پیمانکارملزم به رعایت ضوابط و مقررات مربوط به بخشنامه شماره 1299188/96 مورخ 96.5.4 با موضوع اجرای کارهای ساختمانی به صورت سرجمع می باشد. ٭٭ ارائه گواهی ارزش افزوده، صورتهای مالی رسیدگی شده، کد اقتصادی ، شناسه ملی و سایر مدارک خواسته شده درپاکت ب الزامی می باشد.  – برآورد ارائه شده در اسناد مناقصه بعنوان فهرست منضم به پیمان جزء اسناد پیمان محسوب گردیده و استناد به مقادیر آن ( به جزء در تبصره بند ب- 18 بخشنامه سرجمع ) حقی برای طرفین ایجاد نمی کند.  – براساس تبصره ماده24 آیین نامه اجرائی قانون ایجاد شهرهای جدید(به شماره 6892/ت26822ه مورخ82.624)پروژه مربوطه بعنوان طرح عمرانی محسوب می گردد.  – رعایت دستوالعمل شماره 158764/94 مورخ13/7/94 باموضوع تعیین دامنه قیمتهای پیشنهادی ازطرف پیمانکارالزامی میباشد. – عملیات پیش بینی نشده در حین کار با ابلاغ کتبی کارفرما قابل پرداخت خواهد بود.
– شرکت کننده در مناقصه باید پیشنهاد خود را در سه پاکت جداگانه ((الف))، ((ب)) و ((ج)) طبق شرایط مناقصه پیوست در زمان مقرر از طریق سامانه ستاد به دستگاه مناقصه گزار تسلیم نماید.
س) نشانی کارفرما :  اصفهان- کیلومتر20جاده مبارکه بروجن- شهر جدید مجلسی- بلوار ارم- شرکت عمران مجلسی
تلفن : 03152472733
شرکت عمران شهر جدید مجلسی
شهرام مجیدی
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

 

تصویر
مناقصه تکمیل اسکلت و اجرای سقف و نمای سالن همایش
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مناقصه

کد پارس نماد: 3553502

استان/شهر: اصفهان

مهلت آگهی: 1400/04/26

خلاصه آگهی: مناقصه تکمیل اسکلت و اجرای سقف و نمای سالن همایش

آگهی های مرتبط
خلاصه آگهی کد پارس نماد تاریخ درج وضعیت استان
1 مناقصه تهیه متریال و اجرای سازه سایبان ساختمان مرکز تجارت و بازاریابی نمایشگاه بین المللی تجدید 7338601 1403/02/06 new not special not payed اصفهان
2 تمدید مناقصه عملیات اجرای آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون، ستون، دیوار حائل، تیر و تهیه اسکافولد و اجرای سقف وافل 7337941 1403/02/06 new not special not payed تهران
3 مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای چادری (پارچه پلی استر با روکش pvc ضد حریق) در محوطه ایست اختیاری پایانه مرزی چذابه 7335930 1403/02/05 new not special not payed خوزستان
4 استعلام نصب ورق گالوانیزه شیروانی و نصب توری مرغی در واحد بار خروجی،ایران کد انتخاب شده صرفا جهت تشابه است. 7335696 1403/02/05 new not special not payed تهران
5 استعلام تهیه و اجرای سایبان فلزی در محوطه جلوی فروشگاه واقع در پارکینگ نفتکش های پر 7335681 1403/02/05 new not special not payed اصفهان
6 تجدید مناقصه تعویض سقف سوله های آموزشگاه جوشکاری ،عملیات ساختمانی و هات تپ... 7335636 1403/02/05 new not special not payed قزوین
7 استعلام شیروانی گالوانیزه طرح ذوزنقه ای رنگی سقف پارکینگ طبق فایل پیوستی.مفاد بخشنامه امور اقتصاد و دارایی (فایل پیوستی)موکدآ رویت گردد/ 7335386 1403/02/05 new not special not payed تهران
8 استعلام اجرای سقف تیرچه بلوک 13 واحد مسکونی طرح نهضت ملی فاز یک شهرستان میرجاوه 7335379 1403/02/05 new not special not payed سیستان و بلوچستان
9 مناقصه، مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک مرحله ای تعویض سقف سوله های آموزشگاه جوشکاری ، عملیات ساختمانی و هات تپ و تعویض پنجره های بخش اداری سوله آموزشگاه جو-2 7334589 1403/02/05 new not special not payed قزوین
10 مناقصه احداث سایبان چادری پارچه پلی استر با روکش pvc ضد حریق 7334184 1403/02/05 new not special not payed خوزستان
11 تجدید فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه مسقف نمودن فضای بالای گیرباکس و تجهیزات جانبی توربو کمپرسورهای ... - نوبت دوم 7333964 1403/02/05 new not special not payed بوشهر
12 استعلام پروژه سایبان محل پارک خودرو ساختمان خدمات فرودگاهی هما،ایران کد انتخابی جهت تشابه است. 7333896 1403/02/05 new not special not payed تهران
13 مناقصه احداث سایبان و فونداسیون ایستگاه تی بی اس کابینتی و...- نوبت دوم 7333783 1403/02/05 expired not special not payed مازندران
14 استعلام عملیات شاسی کشی و سقف شیروانی کندانسورو کمپرسورسیستم خنک کننده قنادی کیترینگ همادرفرودگاه امام(ره)،ایران کد انتخابی صرفا جهت تشابه می باشد. 7333683 1403/02/05 new not special not payed تهران
15 استعلام تهیه مصالح و اجرای سقف تیرچه بلوک 7333305 1403/02/05 new not special not payed اصفهان
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی