نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 30 شهریور ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
13347
تاریخ شروع
1400/03/06
تاریخ درج آگهی
1400/03/06
عنوان آگهی
فاز اول بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شرح آگهی

فاز اول بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
فاز اول بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار دورود گفت:فاز اول بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وضعیت بیمارستان جایگزین شهرستان دورود اظهار کرد: بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود در تابستان ۹۷ توسط وزیربهداشت وقت دکتر قاضی‌زاده هاشمی کلنگ‌زنی شد اما پس از گودبرداری و انجام مطالعات خاک‌شناسی و زمین‌شناسی با مشکل وجود آب‌های زیرزمینی مواجه شده است.

وی ادامه داد: با این اوصاف مهندسین مشاور تغییر می‌کنند و پروژه مذکور برای طراحی مجدد و اجرای سیستم زهکشی و نقشه‌برداری اصلاح می‌شود.

فرماندار دورود گفت: از اواخر سال ۹۸ پس از انجام عملیات خاک‌برداری و بسترسازی کف، عملیات اجرایی آلماتوربندی و فندانسیون آغاز شده است.

دریکوند افزود: وجود آب‌های زیزمینی، تغییر مهندسین مشاور و نقشه‌ها، اجرای سیستم زهکشی و تحکیم بستر اجرای فندانسیون، بارش‌ها و شرایط جوی نامناسب و سیلاب و شیوع بیماری کرونا و در کنار آن افزایش قیمت ارز و مشکلات اعتباری در تامین مصالح ساختمانی از جمله عواملی عنوان کرد که سبب کند شدن و تاخیر در عملیات اجرایی این پروژه شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه فعال است و روند خوبی دارد و فاز اول آن ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می‌دهد.

فرماندار دورود تصریح کرد: اعتبارات این پروژه از محل تسهیلات بانکی که ۶۰ میلیارد تومان بوده، ۳۰ میلیارد تومان آن هنوز هزینه نشده است.

دریکوند خاطر نشان کرد: امسال با همت استاندار لرستان و پیگیری‌های دکتر گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ۲۵ میلیارد تومان از محل توازن برای بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود(بیمارستان جایگزین شهرستان دورود) اعتبار در نظر گرفته شده و همچنین پنج میلیارد تومان نیز از محل ردیف بودجه از قانون بودجه برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این درحالیست که در سال‌های قبل این رقم در ردیف بودجه صفر بوده است و امسال با تلاش‌های انجام شده پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فرماندار دورود اضافه کرد: در سال‌های آینده می‌شود این اعتبار از ردیف بودجه را افزایش داد.

دریکوند گفت: هم‌اکنون پروژه فعال است و برای اجرای عملیات فاز دوم آن باید به مناقصه گذاشته شود و پیمانکار فعلی و یا پیمانکار جدید باید قرارداد مجدد امضا کند که کارهای اداری آن در حال انجام بوده و آمادگی برای اجرای مناقصهرا دارد.

 

منبع
خبرگزاری دانشجویان ایران 1400.3.6
آخرین اخبار
پارس نماد داده ها