جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 16 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
11409
تاریخ شروع
1395/03/12
تاریخ درج آگهی
1395/03/12
عنوان آگهی
اخذ مالیات از خانه‌های خالی طبق اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم...

شرح آگهی

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با بیان این که برای مالیات بر درآمد نیمی از صاحبان مشاغل در سال ۹۳ برگ قطعی صادر شده است، گفت: هنوز اطلاعات سامانه ملی املاک برای اخذ مالیات بر خانه‌های خالی ارائه نشده و از آن بی خبرم.
حسین بنی‌صفار در گفتگویی با اشاره به اخذ مالیات از خانه‌های خالی طبق اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم، اظهار داشت:‌ در قانون پیش‌بینی شده تا وزارت راه و شهرسازی سامانه ملی اسکان و املاک کشور را تهیه کند و باید از آنها پرسید که وضعیت ایجاد سامانه چگونه است.
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران در پاسخ به این سوال که باید 6 ماه پس از تصویب قانون این سامانه ایجاد می‌شد، اکنون سازمان مالیاتی دسترسی به آن دارد، تصریح کرد: تاکنون چیزی ارائه نشده و موضوع در حال پیگیری است. باید از مسئولان پرسید که چه کاری انجام داده‌اند.
بنی‌صفار در مورد اینکه اخذ مالیات از خانه های خالی با توجه به نامشخص بودن وضعیت سامانه ملی املاک و اسکان کشور، چه می‌شود، گفت: تاریخ اجرای مالیات بر خانه‌های خالی دو سال بعد از خالی بودن است و نگران عقب افتادن آن نباشید، به موقع اجرا می‌شود.
وی در مورد برگه قطعی مالیات سال 93 مشاغل بند «ج»، گفت:‌ برای بیش از 50 درصد مؤدیان این مشاغل در شهر و استان تهران برگه قطعی مالیات 93 صادر شده و تلاش می‌کنیم، تا پایان خرداد ماه تکلیف اکثر پرونده‌ها روشن شود.

منبع
خبرگزاری فارس
آخرین اخبار