جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 27 خرداد ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15212
تاریخ شروع
1403/03/01
تاریخ درج آگهی
1403/03/01
عنوان آگهی
ایران خودرو تولید خودروی رانا را از سال ۹۱ و با هدف تبدیل شدن به یک خودروی خانوادگی ایرانی آغاز کرد. می‌توان گفت رانا همان پژو ۲۰۶ صندوقدار است که از نظر ظاهری و آپشن تغییراتی داشته است. رانا با موتور TU5 به بازار عرضه شده و از گیربکس ۵ سرعته خودکار کد BE4 بهره می‌برد. مقایسه ظاهر زیبا و امکانات این خودرو در برابر قیمت عرضه آن در بازار باعث شده تا فروش اقساطی رانا پلاس گزینه‌ای محبوب در میان مشتریان باشد.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، شرایط فروش اقساطی رانا پلاس سقف شیشه‌ای مدل ۱۴۰۲ می‌‌پردازد.


قیمت رانا پلاس سقف شیشه‌ای در فروش اقساطی ۷۰۵ میلیون تومان تعیین شده و برای خرید پرداخت حداقل ۵۰ درصد از قیمت خودرو یعنی مبلغ ۳۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت لازم است.

برای پرداخت مبلغ باقی مانده نیز می‌توان اقساط بلند مدت ۲۴ تا ۳۰ ماهه و یا اقساط ۶، ۱۲ یا ۱۸ ماهه را انتخاب کرد. برخورداری از شرایط اقساطی بلند مدت، تحویل فوری خودرو و همچنین ثبت سند به نام خریدار از مزایای این خرید اقساطی محسوب می‌شود. در جدول زیر میزان اقساط خودرو به تفکیک قابل مشاهده است.

مشخصات فنی رانا پلاس

در بخش فنی رانا پلاس از موتور ۱.۶ لیتری تفس طبیعی استفاده می‌کند که در محدوده ۵۸۰۰ دور بر دقیقه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و در محدوده ۴۰۰۰ دور بر دقیقه امکان تولید ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. بررسی‌های انجام شده، حاصل ارسال این نیرو به چرخ های جلو حداقل شتاب صفر تا صد ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۸۹ کیلومتر برساعت را نشان می‌دهد. مصرف سوخت اعلامی از سوی ایران خودرو برای استفاده ترکیبی در شهر و بزرگراه نیز معادل ۶ لیتر اعلام شده اکه در استفاده های واقعی بیشتر از رقم اعلامی خواهد بود.(اقتصاد100)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار