جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 31 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
13415
تاریخ شروع
1400/06/09
تاریخ درج آگهی
1400/06/09
عنوان آگهی
تجهیزات زمین بازی مستقر در پارک ها و مدارس (تولید، نصب و بهره برداری) و کنترل دوره ای آنها مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد.

شرح آگهی

بر مبنای مصوبات یکصد و پنجمین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 1383.11.14 تجهیزات زمین بازی مستقر در پارک ها و مدارس (تولید، نصب و بهره برداری)  و کنترل دوره ای آنها مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد. استاندارد ملی ایران به شماره 3-6436 تحت عنوان تجهیزات زمین بازی و سطوح آن- قسمت3: الزامات ایمنی ویژه تکمیلی و روش های آزمون سرسره ها در چهل و هفتمین اجلاسیه کمیته ملی مربوطه مورد تجدید نظر قرار گرفته است و جایگزین استاندارد 3-6436 سال 1388 می باشد. مراتب جهت اطلاع عموم و توجه به الزامات قانونی آگهی می گردد.
الزامات قانونی:
لذا کلیه تولید کنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان این فرآورده سه ماه از تاریخ انتشار اگهی در روزنامه رسمی مهلت خواهند داشت تا نسبت به رعایت استاندارد مذکور اقدام لازم را به عمل آورند.
واردات فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری پس از انقضای مهلت مقرر برحسب ضرورت و اولویت باید منطبق با استاندارد ملی و یا استانداردها و ضوابط فنی معتبر و مورد قبول سازمان باشد.
صادرات فرآورده مشمول اجرای استاندارد اجباری منوط به صدور گواهی انطباق براساس استاندارد تعیین شده توسط کشور هدف یا استاندارد های بین المللی مورد قبول طرفین و یا مشخصات فنی اظهار شده توسط مراجع قانونی و یا ذیصلاح کشور هدف و یا صدور گواهی انطباق توسط سازمان ملی استاندارد ایران خواهد بود.
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد ایران و در استان ها به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.
دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

اطلاعیه سازمان ملی استاندارد ایران


منبع
ایران 14006.8
آخرین اخبار