جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 10 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
13348
تاریخ شروع
1400/03/06
تاریخ درج آگهی
1400/03/06
عنوان آگهی
تصویبنامه هیات وزیران درخصوص نحوه دریافت همه یا بخشی از اجاره بهای اماکن مورد اجاره به بخش خصوصی تا پایان سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد.

شرح آگهی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
وزارت ورزش و جوانان- وزارت کشور- وزارت امور اقتصادی و دارایی
وزارت آموزش و پرورش - سازمان برنامه و بودجه کشور
سازمان اداری و استخدامی کشور
تصویبنامه هیات وزیران درخصوص نحوه دریافت همه یا بخشی از اجاره بهای اماکن مورد اجاره به بخش خصوصی تا پایان سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد.
تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ هیات وزیران درخصوص "نحوه دریافت همه یا بخشی از اجاره بهای اماکن مورد اجاره به بخش خصوصی تا پایان سال ۱۴۰۰" طی نامه شماره ۲۲۶۹۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
هیئت وزیران در جلسه 1400.2.29 به پیشنهاد شماره 100/122/ ص/ 1400 مورخ 1400.2.1 وزارت ورزش و جوانان و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:
1- با توجه به محدویت های مقرر توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و عدم امکان انتفاع از اماکن استیجاری به ترتیب و میزان پیش بینی در قرارداد اجاره و به تبع عدم تحقق دین ناشی از قرارداد اجاره، کلیه دستگاه های اجرایی می توانند بر پایه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تشخیص و احراز اجاره، کلیه دستگاه های اجرایی می توانند بر پایه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تشخیص و احراز موضوع، حسب مورد و به تناسب،همه یا بخشی از اجاره بهای اماکن مورد اجاره به بخش خصوصی را تا پایان سال 1400دریافت نکنند و یا پرداخت اجاره بها یا بازپرداخت تسهیلات بهره برداران مزبور را ا تاریخ فوق به تعویق بیندازند.
2-کلیه دستگاه های اجرایی در قراردادهای اجاره اماکن واگذار شده به بخش خصوصی که تا پایان سال جاری خاتمه پیدا می کنند به علت مذکور در بند (1) این تصویب نامه، مجاز به تمدید قراردادها به مدت یکسال از تاریخ خاتمه آن بدون افزایش مبلغ قرارداد می باشند و در خصوص قراردادهای بیش از یک سال نیز در سال جاری افزایش اجاره بها اعمال نمی گردد.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور

منبع
پایگاه اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور 1400.03.6
آخرین اخبار