جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
13243
تاریخ شروع
1399/10/29
تاریخ درج آگهی
1399/10/29
عنوان آگهی
شورای شهر شهرکرد با ۶ پیشنهاد شهرداری موافقت کرد

شرح آگهی


شورای شهر شهرکرد با ۶ پیشنهاد شهرداری موافقت کرد
شورای شهر شهرکرد با ۶ پیشنهاد شهرداری موافقت کرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر با ۶ پیشنهاد شهرداری برابر قوانین و مقررات موافقت کردند.
فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله اظهار داشت: با توجه به انتخاب شرکت و اجرای طرح تفکیک زباله هنوز افرادی هستند که به‌صورت سنتی زباله ‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

او افزود: اگر طرح تفکیک زباله مورد حمایت قرار نگیرد، قطعاً با شکست مواجه خواهد شد، بنابراین می‌طلبد مسئولان از این طرح حمایت و در صورت نیاز به برخورد با زباله‌گردها، دادستانی ورود پیدا کند.


رئیسی با اشاره به پیشنهادات شهرداری جهت انجام اقدامات لازم اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی با پیشنهادات شهرداری مبنی بر دفن زباله‌ های عفونی بیمارستان ‌ها در سایت دفن زباله موافقت کردند.

او ادامه داد: همچنین با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اجرای مناقصه صیانت، حفاظت و توسعه فضای سبز شهری، خرید دو دستگاه کامیونت ویژه برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و اخذ مجوز سهم ۱۰ درصد شهرداری در محله ۳۹ منظریه موافقت کردند.

رئیسی گفت: همچنین پیشنهاد شهرداری در راستای مناقصه واگذاری امور مربوط به آرامستان‌های شهرکرد و کمک به همایش یادگار ماندگار شهر چالشتر‌ جهت خرید اسناد و چاپ کتاب موافقت شد.

او با اشاره به افزایش تعامل مجموعه مدیریت شهری با کانون کارشناسان دادگستری افزود: در راستای رفع مشکلات می‌طلبد تعاملات بین این دو مجموعه افزایش یابد که در همین جهت باید جلساتی با حضور اعضای شورای شهر، شهرداری، اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و رئیس کانون کارشناسان دادگستری برگزار شود.

رئیسی با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک خاطرنشان کرد: طرح باید در تمام شهر انجام و برخوردها بدون اغماض صورت گیرد.

او ادامه داد: در راستای اجرای درست و کامل این طرح تمامی نیروها باید بسیج و در صورت نیاز، نیروی کمکی به کار گرفته شود، همچنین نیاز است اقدامات در مناطق شهرداری در زمان مناسب و به ‌روز انجام شود.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان 99.10.29
آخرین اخبار