جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 6 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
13100
تاریخ شروع
1399/05/08
تاریخ درج آگهی
1399/05/08
عنوان آگهی
تصویبنامه هیات وزیران درخصوص اختصاص اعتبار به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در استانهای ذی ربط (مندرج در این تصویبنامه) ابلاغ شد.

شرح آگهی

تصویبنامه هیات وزیران درخصوص اختصاص اعتبار به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در استانهای ذی ربط (مندرج در این تصویبنامه) ابلاغ شد.
تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۹۹/۰۵/۰۱ هیات وزیران درخصوص "اختصاص اعتبار به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در استانهای ذی ربط (مندرج در این تصویبنامه)" طی نامه شماره ۴۹۱۶۰ مورخ ۹۹/۰۵/۰۶ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
وزارت کشور – وزارت امور اقتصادی و دارایی – وزارت راه و شهرسازی
سازمان برنامه و بودجه کشور – بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
هيئت وزيران در جلسه ۱/۵/۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصويب کرد:
۱- تا سقف دو هزار و دویست و سیزده میلیارد و هشتصد و شصت و پنج میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۸۶۵ر۲۱۳ر۲) ریال از محل منابع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) – مصوب ۱۳۹۳ – به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در استان­های ذی­ربط به شرح جدول زیر در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
خواهشمند است جهت دریافت متن کامل با شرکت پارس نماد داده ها با تلفن های 2-88349671 تماس حاصل فرمایید.



منبع
پایگاه اطلاع رسانی قوانین و مقرارت کشور 99.5.8
آخرین اخبار