جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 31 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
13093
تاریخ شروع
1399/05/05
تاریخ درج آگهی
1399/05/05
عنوان آگهی
پیمانکاران شاهرودی به میدان بیایند/ چرا نباید درآمدها به جیب شاهرودی‌ها برود؟

شرح آگهی


پیمانکاران شاهرودی به میدان بیایند/ چرا نباید درآمدها به جیب شاهرودی‌ها برود؟
پیمانکاران شاهرودی به میدان بیایند/ چرا نباید درآمدها به جیب شاهرودی‌ها برود؟

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود از پیمانکاران شاهرودی خواست تا در برنامه‌های عمرانی و زیباسازی مجموعه مدیریت شهری شاهرود شرکت فعال داشته باشند. سیدمصطفی طباطبایی  اظهار کرد: از همه پیمانکاران شاهرودی استدعا داریم تا در طرح‌های زیباسازی و عمرانی مجموعه مدیریت شهری شرکت فعال داشته باشند و در مناقصه‌های مربوط به پروژه‌ها شرکت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود اظهار کرد: هدف و اولویت ما، جذب پیمانکاران بومی شهرستان خودمان است؛ چراکه آنان را آشنا به فرهنگ و بافت شاهرود می‌دانیم و معتقدیم چون آنها این شهر را از خود می‌دانند، حتماً دلسوزانه‌تر و زیربنایی‌تر به پروژه‌ها نگاه می‌کنند و بنابراین می‌توان گفت کیفیت پروژه‌ها حتماً بهتر خواهد شد.

طباطبایی با بیان اینکه هم‌اکنون بالغ بر میلیاردها ریال پروژه شهرسازی و زیباسازی در دستور کار مجموعه شهری شاهرود است، افزود: چرا باید مشارکت شرکت‌های پیمانکاری شاهرود آن‌قدر کم باشد که در خیلی از پروژه‌ها شاهد حضور افراد غریبه و ناآشنا با فرهنگ این شهر در اجرای پروژه‌ها باشیم؟

وی بیان کرد: هم‌اکنون پروژه تقاطع غیرهمسطح (روگذر) خیابان 12 فروردین به مناقصه گذاشته شده و درخواست مشارکت شرکت‌های رتبه 1 و 2 راه و ترابری را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: پروژه‌های باغ‌راه، پل سلامتی، پیاده راه و ده‌ها پروژه دیگر تا چند روز آینده به مناقصه گذاشته خواهد شد که انتظار داریم با وجود پیمانکاران قوی و قدرتمند شاهرودی شاهد مشارکت آنها در این مناقصه‌ها باشیم.

طباطبایی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون در حوزه فضای سبز دو شرکت غیربومی و در حوزه خدمات شهری هم به همین ترتیب شرکت‌های غیربومی مشغول به فعالیت هستند، گفت: چرا نباید درآمد حاصل از این خدمات به جیب مردم شهر خودمان برود؟

او بار دیگر از پیمانکاران شاهرودی خواست با شرکت در مناقصه‌های مدیریت شهری شاهرود ضمن انتفاع از این پروژه‌ها با باقی گذاشتن آثاری از خود، دانش قدرتمند جوانان شاهرودی را به رخ دیگران بکشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود افزود: مطمئنم ظرفیت‌های خوبی در شهرستان شاهرود به لحاظ توان علمی و مالی است که در صورت اجرای پروژه‌ها حتماً موجب تعجب دیگران خواهد شد.

منبع
خبرگزاری فارس 99.5.5
آخرین اخبار