جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar شنبه، 1 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12962
تاریخ شروع
1398/11/08
تاریخ درج آگهی
1398/11/08
عنوان آگهی
شماره 10439 تحت عنوان سویا پنیر (غیر لبنی)- ویژگی ها و روشهای آزمون بر مبنای قانون ارتقاء کیفی خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی (تجا) ...

شرح آگهی

استاندارد ملی ایران به شماره 10439 تحت عنوان سویا پنیر (غیر لبنی)- ویژگی ها و روشهای آزمون بر مبنای قانون ارتقاء کیفی خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی (تجا) مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد. که در یک هزار و ششصد و پنجاه و هشتمین اجلاسیه کمیته ملی مربوطه مورد تجدید نظر اول قرار گرفته است. مراتب جهت اطلاع عموم و توجه به الزامات قانونی آگهی می گردد.
الزامات قانونی:
لذا کلیه تولیدکنندگان و واردکنندگان این فرآورده سه ماه از تاریخ انتشار آگهی در روزنامه رسمی مهلت خواهند داشت تا نسبت به رعایت استاندارد مذکور اقدام لازم را به عمل آروند.
ضرورت و اولویت باید منطبق با استاندارد ملی و یا استانداردها و ضوابط فنی معتبر و مورد قبول سازمان باشد.
صادرات فرآورده های مشمول اجرای استاندارد اجباری منوط به صدور گواهی انطباق براساس استاندارد تعیین شده توسط کشور هدف یا استانداردهای بین المللی مورد قبول طرفین و یا مشخصات فنی اظهار شده توسط مراجع قانونی یا ذیصلاح کشور هدف و یا صدور گواهی انطباق توسط سازمان ملی استاندارد ایران خواهد بود.
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد ایران و در استانها به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.
دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

منبع
توریسم 98.11.8
آخرین اخبار