جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 10 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12949
تاریخ شروع
1398/10/17
تاریخ درج آگهی
1398/10/17
عنوان آگهی
اجرای 16 طرح جمع آوری فاضلاب شهری در فارس

شرح آگهی

اجرای 16 طرح جمع آوری فاضلاب شهری در فارس
اجرای 16 طرح جمع آوری فاضلاب شهری در فارس

16 طرح جمع آوری فاضلاب شهری در فارس در حال اجرا است.
به گزارش گروه  از شیراز، محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: برای اجرای طرح‌های فاضلاب در ۶ شهر استان شامل آباده، سپیدان، نی ریز، فیروزآباد، داراب و فسا با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیون یورو از تسهیلات بانکی این مبلغ برای اجرای ۵۵۰ کیلومتر خطوط اصلی و شبکه جمع آوری و ایجاد تصفیه خانه به ظرفیت ۶۴ هزار و ۴۰۰ متر مکعب در شبانه روز است.
او، با اشاره به محدود بودن منابع مالی به عنوان یکی از عوامل عقب ماندگی فار س در اجرای طرح‌های فاضلاب در سال‌های گذشته، بیان کرد: طرح‌های جمع آوری فاضلاب اکنون در ۱۳ شهر استان فارس در حال اجرا است.
قلندری تصریح کرد: محدود بودن منابع مالی دولتی از یک طرف و از طرف دیگر عقب ماندگی استان فارس در برخورداری از طرح‌های فاضلاب و تلاش برای جذب سرمایه های بین المللی است. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس ادامه داد: این طرح‌ها شامل ۱۰ طرح شبکه و ۶ تصفیه خانه فاضلاب است که ۴ طرح در شهر‌های آباده و نی ریز بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و دولت نیز نیز معادل ۸۸ میلیون یورو برای تکمیل کار  طرح‌ها در این ۶ شهر استان فارس هزینه می‌کند.

او، اضافه کرد: ۲ طرح شبکه و خطوط اصلی جمع آوری فاضلاب نیز در شهر فسا در حال برگزاری مناقصه جدید است، همچنین ۶ طرح ساخت تصفیه خانه نیز، تصفیه خانه فاضلاب آباده با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، داراب با حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سپیدان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس درخصوص تصفیه خانه فاضلاب شهر‌های نی ریز و فیروزآباد اظهار کرد: با توجه به نبود پیشرفت کار، پیمانکار مربوطه خلع و مراحل واگذاری کار به پیمانکار جدید در دست اقدام است.

قلندری تاکید کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر فسا نیز با ۲ بار تجدید مناقصه در حال انتخاب پیمانکار جدید است که این طرح‌ها در موعد مقرر به بهره برداری می‌رسد.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان 98.10.17
آخرین اخبار