جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar سه شنبه، 4 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12931
تاریخ شروع
1398/09/23
تاریخ درج آگهی
1398/09/23
عنوان آگهی
مصوبه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات درخصوص شیوه نامه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مجوزهای دولتی و مجوزهای موسسات خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی ابلاغ شد.

شرح آگهی

مصوبه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات درخصوص شیوه نامه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مجوزهای دولتی و مجوزهای موسسات خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی ابلاغ شد.
مصوبه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات درخصوص "شیوه نامه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مجوزهای دولتی و مجوزهای موسسات خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی"، طی نامه شماره ۲۴۵۴۳۳ در تاریخ ۹۸/۰۹/۱۰ توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ابلاغ گردید.
این شیوه نامه که براساس ماده 18 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب 1387 و آیین نامه های اجرایی آن، در تاریخ 97.7.29 به تصویب کمیسیون انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات رسیده، براساس تبصره 2 ماده 18 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که مقرر می دارد مصوبات کمیسیون پس از تایید رییس جمهور لازم الاجرا است در تاریخ 98.9.2 به تایید رییس محترم جمهور رسیدهاست.
ماده 1- منظور از مجوز هرگونه سندی است اعم از مکتوب یا الکترونیک که از سوی یک موسسه عمومی یا خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی (مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات) به اشخاص حقیقی یا حقوقی داده می شود تا مطابق مفاد، شرایط و ضوابط مشخص شده در آن عمل نمایند.
مجوزها می توانند عناوینی چون موافقت نامه اصولی، تاییدیه، پروانه، مجوز، گواهی، اجازه، گواهینامه، امتیاز بهره برداری، جواز، تصدیق و نظایر آن را داشته باشند.
خواهشمند است جهت دریافت متن کامل با شرکت پارس نماد داده ها با تلفن های 2-88349671 تماس حاصل فرمایید


منبع
پایگاه اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور 98.9.16
آخرین اخبار