جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 9 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12900
تاریخ شروع
1398/08/11
تاریخ درج آگهی
1398/08/11
عنوان آگهی
استاندارد ملی ایران به شماراه 16222 تحت عنوان شیرهای ساختمانی- شیرهای توپی دستی از آلیاژ مس و مواد زنگ بزن برای آب آشامیدنی در ساختمان - آزمون ها ...

شرح آگهی

اطلاعیه سازمان ملی استاندارد ایران
بر مبنای مصوبات یکصد و یازدهمین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 97.12.26 شیرهای ساختمان- شیرهای توپی دستی از آلیاژ مس و مواد زنگ بزن برای آب آشامیدنی در ساختمان مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار گرفته و استاندارد ملی ایران به شماراه 16222 تحت عنوان شیرهای ساختمانی- شیرهای توپی دستی از آلیاژ مس و مواد زنگ بزن برای آب آشامیدنی در ساختمان - آزمون ها و الزامات در هفتصد و شصت و دومین اجلاسیه کمیته ملی به تصویب رسیده است. مراتب جهت اطلاع عموم و توجه به الزامات قانونی آگهی می گردد.
الزامات قانونی:
الف: شروع اجرای اجباری استاندارد مذکور از تاریخ 1399.02.01 می باشد.
ب: نشانه گذاری فرآورده های که استاندارد انها اجباری شده با علامت استاندارد الزامی است و تولید تمرکز، توزیع و فروش این فرآورده ها با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع می باشد.
ج: علامت گذاری فرآورده مشمول استاندارداجباری مستلزم دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد.
د: اعطاء پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحدهای تولیدی منوط به تامین شرایط عمومی تولید و انطباق کیفیت فرآورده با استاندارد ملی مربوط می باشد.
هـ : رعایت کلیه مقررات استانداردهای اجباری و سایر قوانین و مقررات جاری در مورد کالاهای وارداتی الزامی می باشد و کیفیت مواد و کالاهای وارداتی برحسب ضرورت و اولویت و توجه به مسائل سلامت، ایمنی، بهداشتی، زیست محیطیی و اقتصادی باید با استاندارد ملی و با استانداردهای معتبر و ضوابط فنی مورد قبول سازمان منطبق باشد.
صادرات فرآورده های مشمول ارجای استاندارد اجباری منوط به صدور گواهی انطباق براساس استاندارد تعیین شده توسط کشور هدف یا استانداردهای بین المللی مورد قبول طرفین و یا مشخصات فنی اظهار شده توسط مراجع قانونی و یا ذیصلاح کشور هدف و یا صدور گواهی انطباق توسط سازمان ملی استاندارد ایران خواهد بود.
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت  کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد ایران و در استان ها به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.
دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

منبع
روزنامه جام جم 98.08.11
آخرین اخبار