جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 9 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12884
تاریخ شروع
1398/07/24
تاریخ درج آگهی
1398/07/24
عنوان آگهی
استاندارد ملی ایران به شماره 6044 تحت عنوان بین آماده- ویژگی ها در هفتصد و نود و هشتمین اجلاسیه کمیته ملی مهندسی ساختمان و مصالح...

شرح آگهی

اطلاعیه سازمان ملی استاندارد ایران
بر مبنای مصوبات نود و سومین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 1375.7.4 مصالح ساختمانی مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد استاندارد ملی ایران به شماره 6044 تحت عنوان بین آماده- ویژگی ها در هفتصد و نود و هشتمین اجلاسیه کمیته ملی مهندسی ساختمان و مصالح فرآورده های ساختمانی مورد تجدید نظر دوم قرار گرفته است و استاندارد ملی ایران به شماره 2-12284 تحت عنوان بتن- قسمت 2: مشخصات مواد تشکیل دهنده، تولید و انطباق بتن که بر مبنای قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده در هشتصد و چهل و ششمین اجلاس کمیته ملی مهندسی ساختمان و مصالح و فرآورده های ساختمانی پس از مهلت مقرر ذیل ابطال و استاندارد ملی ایران به شماره 6044 تحت عنوان بتن آماده- ویژگی ها جایگزین آن خواهد شد . مراتب جهت اطلاع عموم و توجه به الزامات قانونی آگهی می گردد.

* الزامات قانونی:
لذا کلیه تولید کنندگان و واردکنندگان این فرآورده سه ماه از تاریخ انتشار آگهی در روزنامه رسمی مهلت خواهند داشت تا نسبت به رعایت استاندارد مذکور اقدام لازم را به عمل آورند.
واردات فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری پس از انقضای مهلت مقرر بر حسب ضرورت و اولویت باید منطبق با استاندارد ملی و یا استانداردها و ضوابط فنی معتبر مورد قبول سازمان باشد.
صادرات فرآورده های مشمول اجرای استاندارد اجباری منوط به صدور گواهی انطباق براساس استاندارد تعیین شده توسط کشور هدف یا استانداردهای بین المللی مورد قبول طرفین و یا مشخصات فنی اظهار شده توسط مراجع قانونی و یا ذیصلاح کشور هدف  یا صدور گواهی انطباق توسط سازمان ملی استاندارد ایران خواهد بود.
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد ایران  و در استان ها به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.
دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

منبع
اطلاعات 98.7.24
آخرین اخبار