جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12858
تاریخ شروع
1398/05/30
تاریخ درج آگهی
1398/05/30
عنوان آگهی
معیار مصرف انرژی در فرآیندهای تولید در اجرای مصوبات یکصد و دومین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 1381.3.5 مشمول مقررات استاندارد اجباری قرارگرفته

شرح آگهی

سازمان ملی استاندارد ایران
به استناد ماده 25 قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی و بند 7 سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در راستای اصلاح الگوی مصرف و مصوبات کمیته تعیین معیارها و مشخصات فنی مرتبط با مصرف انرژی، استاندارد ملی ایران به شماره 19580 تحت عنوان گاز و گاز مایع (ngl)- معیار مصرف انرژی در فرآیندهای تولید در اجرای مصوبات یکصد و دومین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 1381.3.5 مشمول مقررات استاندارد اجباری قرارگرفته و در بیست و دومین اجلاسیه کمیته ملی مربوطه به تصویب رسیده است. مراتب جهت اطلاع عموم و توجه به الزامات قانونی آگهی می گردد.
الزامات قانونی:
الف: شروع اجرای اجباری استاندارد مذکور سه ماه از انتشار آگهی روزنامه رسمی می باشد.
ب: اعطاء گواهی انطباق معیار مصرف انرژی واحد تولیدی منوط به رعایت الزامات استاندارد مربوط می باشد.
ج: مطابق ماده 62 قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی واحدهای تولیدی در صورت عدم رعایت معیارها و مشخصات فنی استاندارد مذکور از سال شروع اصلاح الگوی مصرف براساس شرایط اقلیمی و فنی به صورت درصدی از قیمت فروش حاملهای انرژی جریمه خواهند شد.
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد ایران و در استانها به ادرات کل استاندارد مراجعه نمایند.
دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

منبع
قم 98.5.30
آخرین اخبار