جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar سه شنبه، 28 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12681
تاریخ شروع
1397/11/02
تاریخ درج آگهی
1397/11/02
عنوان آگهی
بازدید از تصفیه خانه و خطوط انتقال فاضلاب پردیس انجام شد/ معضل فاضلاب در مسکن مهر پردیس

شرح آگهی


بازدید از تصفیه خانه و خطوط انتقال فاضلاب پردیس انجام شد/ معضل فاضلاب در مسکن مهر پردیس
بازدید از تصفیه خانه و خطوط انتقال فاضلاب پردیس انجام شد/ معضل فاضلاب در مسکن مهر پردیس

روند پیشرفت ساخت و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس، خط انتقال غربی تصفیه خانه فاضلاب پردیس و روند پیشرفت اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرهای بومهن و رودهن اطلاعاتی کسب کردند.
باقر بارانی رئیس واحد اجرای طرح‌های تصفیه خانه فاضلاب آبفای شرق استان تهران، در این خصوص به خبرنگاران گفت: مدول اول تصفیه خانه فاضلاب پردیس در سال 96 مدول دوم پس از یکسال آغاز شد.
وی افزود: ساخت مدول دوم طی کمتر از شش ماه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آب‌های سطحی و فاضلاب فازهای یک تا 4 پردیس را جمع‌آوری و به تصفیه خانه منتقل خواهد کرد تا برای 125 هزار نفر و 240 متر مکعب بر ظرفیت این تصفیه خانه افزوده شود.
رئیس واحد اجرای طرح‌های تصفیه خانه فاضلاب آبفای شرق استان تهران، ادامه داد: اجرای خط غربی 2ونیم کیلومتر اجرا شده و طی ماه‌های آتی به بخش غربی متصل خواهد شد.
باقر بارانی اضافه کرد: کار جمع آوری و انتقال فاضلاب و همچنین ساخت تصفیه‌خانه برای فازهای پنج، نه، یازده و هشت به عهده شرکت عمران پردیس بوده اما کار خطوط انتقال انجام شده و تصفیه‌خانه در منطقه باغکمش ساخته نشده است.
وی تصریح کرد: در برنامه داریم به صورت موقت خطوط انتقال فاضلاب از فاز 11، 5 و 9 با پمپاژ به تصفیه خانه پردیس منتقل شود که با برگزاری مناقصه این طرح نیز اجرا خواهد شد.
رئیس واحد اجرای طرح‌های تصفیه خانه فاضلاب آبفای شرق استان تهران اظهار کرد: بسته به اعتبارات و برگزاری مناقصه این طرح حداکثر 6 تا 8 ماهه اجرایی می‌شود.
وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب پردیس برای جمعیت 250 هزار نفر ساخته شد تا با ظرفیت 48 هزار متر مکعبی به بهره برداری برسد اما اکنون جوابگوی جمعیت این شهر نیست.
بارانی ادامه داد: مسکن مهر معضلی برای منطقه شده و توافق برای ایستگاه پمپاژ برای تسریع در ساخت فازهای جدید مسکن مهر انجام شده است.
رئیس واحد اجرای طرح‌های تصفیه خانه فاضلاب آبفای شرق استان تهران در خصوص شبکه جمع‌آوری فاضلاب در منطقه، گفت: یک سوم عملیات خطوط جمع‌آوری فاضلاب اجرا شده که 35 کیلومتر در رودهن، 65 کیلومتر در بومهن احداث شده که در کل 3 و نیم کیلومتر خط انتقال در این دو شهر اجرا شده است.
وی اضافه کرد: کل شبکه صد کیلومتر است که در کل 180 کیلومتر در جنوب غربی باقی مانده است و باید تصفیه خانه فاضلابی را برای این دو شهر در گلخندان بومهن ساخت و در این خصوص به مشارکت مردمی پیش فروش شبکه نیازمندیم.
در پایان این نشست خبرنگاران از خطوط انتقال پردیس و تونل اتصال خطوط انتقال در عمق سی متری زمین و مابین جاده‌های قدیم و آزادراه تهران_پردیس بازدید کردند که در صورت تکمیل تونل طی ماه‌های آتی پروژه خط اتصال غربی تصفیه خانه فاضلاب به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع
خبرگزاری فارس 97.11.2
آخرین اخبار