جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12658
تاریخ شروع
1397/08/29
تاریخ درج آگهی
1397/08/29
عنوان آگهی
توسعه کمی و کیفی حمل و نقل جاده‌ای در نی ریز

شرح آگهی


توسعه کمی و کیفی حمل و نقل جاده‌ای در نی ریز
توسعه کمی و کیفی حمل و نقل جاده‌ای در نی ریز

حرکت خودرو‌ها در نی ریز ایمن و روان می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نی ریز گفت: پیش بینی می‌شود با توسعه کمی و کیفی بخش حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان شاهد تردد ایمن و روان از یک سو و رونق اقتصاد محلی و استانی از سوی دیگر باشیم.
علیرضا سیاهپور افزود: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به شهرستان نی ریز شده و با اجرای پروژه‌های در دست اجرا و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان، شاهد ترددی ایمن و روان در این حوزه خواهیم بود.
وی گفت: پروژه ساخت جاده جدید نی ریز به بندرعباس (بند کلاغی به حاجی آباد) که بیش از ۱۱۰ کیلومتر مسیر را کوتاه می‌کند، پس از تکمیل مطالعات تا یک ماه دیگر به مناقصه گذاشته می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: جاده نی ریز به خرامه و جاده نی ریز به قطرویه در حال ساخت و جاده دهچاه دربیدو و هرگان چاه نصرویه به مناقصه گذاشته شده است.
شهرستان نی ریز ۴۲۶ کیلومتر راه اصلی، فرعی و بزرگراهی و همچنین ۷۹۱ کیلومتر راه روستایی، ۵ مجتمع خدماتی – رفاهی، ۹ شرکت حمل و نقل کالا و ۴ شرکت حمل و نقل مسافر دارد و در سال بیش از یک میلیون تن کالا و ۹۰ هزار مسافر از مبدأ شهرستان جابه جا می‌شود.

منبع
خبرگزاری صدا و سیما 97.8.29
آخرین اخبار