جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar سه شنبه، 28 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12648
تاریخ شروع
1397/07/15
تاریخ درج آگهی
1397/07/15
عنوان آگهی
اطلاعیه سازمان ملی استاندارد ایران برچسب آب شیرآلات بهداشتی

شرح آگهی

اطلاعیه سازمان ملی استاندارد ایران
بر مبنای مصوبات یکصد و نهمین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 95.12.21 تعیین معیار مصرف آب و دستورالعمل برچسب آب شیرآلات بهداشتی مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار گرفته و استاندارد ملی ایران به شماره 6-2-20942 تحت عنوان شیرآلات بهداشتی- تعیین  معیار مصرف آب و دستورالعمل برچسب آب در پنجاه و چهارمین اجلاس کمیته ملی مربوطه به تصویب رسیده که مراتب جهت اطلاع عموم و توجه به الزامات  قانون آگهی می گردد.
الزامات قانونی
الف: شروع اجرای اجباری استاندارد مذکور سه ماه پس از انتشار آگهی روزنامه رسمی می باشد.
ب: نشانه گذاری فرآورده هایی که استاندارد آنها اجباری شده با علامت استاندارد الزامی است و تولید، تمرکز ،توزیع و فروش این فرآورده ها با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا بدون علامت استاندارد ممنوع می باشد.
ج: علامت گذاری فرآورده مشمول استاندارد اجباری مستلزم دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد.
د: اعطاء پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحدهای تولیدی منوط به تامین شرایط عمومی تولید و انطباق کیفیت فرآورده با استاندارد ملی مربوط می باشد.
ه: رعایت کلیه مقررات استانداردهای اجباری و سایر قوانین و مقررات جاری در مورد کالاهای وارداتی الزامی می باشد و کیفیت مواد و کالاهای وارداتی برحسب ضرورت و اولویت و توجه به مسایل سلامت، ایمنی، بهداشتی، زیست محیطی و اقتصادی باید با استانداردهای ملی و یا استانداردهای معتبر و ضوابط فنی مورد قبول سازمان منطبق باشد. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز سازمان ملی استاندارد ایران و در استانها به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.
دفتر روابط عمومی ارتباطات بین الملل

منبع
اخبار صنعت 97.7.15
آخرین اخبار