جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12645
تاریخ شروع
1397/07/09
تاریخ درج آگهی
1397/07/09
عنوان آگهی
تحت عنوان کنسرو سیب زمینی- ویژگی ها و روشهای آزمون...

شرح آگهی

اطلاعیه سازمان ملی استاندارد
بر مبنای مصوبات نود یکمین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 73.9.8 انواع کنسرو مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار گرفتهو استاندارد ملی ایران به شماره 14765 تحت عنوان کنسرو سیب زمینی- ویژگی ها و روشهای آزمون در یکهزار و یکصد و پنجاه و هشتمین اجلاس کمیته ملی مربوطه به تصویب رسیده که مراتب جهت اطلاع عموم و توجه الزامات قانونی آگهی می گردد.
الزامات قانونی:
الف: شروع اجرای اجباری استاندارد مذکور سه ماه پس از انتشار آگهی روزنامه رسمی می باشد.
ب: نشانه گذاری فرآورده هایی که استاندارد آنها اجباری شده با علامت استاندارد الزامی است و تولید، تمرکز، توزیع و فروش این فرآورده ها با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع می باشد.
ج: علامت گذاری فرآورده مشمول استاندارد اجباری مستلزم دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد.
د: اعطاء پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحدهای تولیدی منوط به تامین شرایط عمومی تولید و انطباق کیفیت فرآوده با استاندارد ملی مربوط می باشد.
ه: رعایت کلیه مقررات استانداردهای اجباری و سایر قوانین و مقررات جاری در مورد کالاهای وارداتی الزامی می باشد و کیفیت مواد و کالاهای وارداتی برحسب ضرورت و اولویت و توجه به مسائل سلامت، ایمنی، بهداشتی زیست محیطی و اقصادی باید با استانداردهای ملی و یا استانداردهای معتبر و ضوابط فنی مورد قبول سازمان منطبق باشد. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد ایران و در استانها به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.

منبع
روزنامه ایران 97.7.9
آخرین اخبار