جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 10 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12632
تاریخ شروع
1397/05/27
تاریخ درج آگهی
1397/05/27
عنوان آگهی
ابطال مزایده فروش کشت و صنعت مغان با جدیت پیگیری می‌شود

شرح آگهی

ابطال مزایده فروش کشت و صنعت مغان با جدیت پیگیری می‌شود
ابطال مزایده فروش کشت و صنعت مغان با جدیت پیگیری می‌شود

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: مجموعه کشت و صنعت مغان به قیمت بسیار نازل و به یک شرکت بخش خصوصی که اهلیت لازم را در این ارتباط ندارد فروخته شده که با توجه به این موضوع با جدیت پیگیر ابطال مزایده فروش شرکت کشت و صنعت مغان هستیم.
شکور پورحسین نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل با اشاره به مشکلات راه‌های شمال استان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی بیشترین تذکرات را از نمایندگان مجلس به دلیل نامناسب بودن وضعیت جاده‌های ارتباطی در سطح کشور دریافت کرده بود و بالتبع آن جاده‌های شمال استان اردبیل به قتلگاه معروف شده و یکی از مطالبات جدی مردم مغان رسیدگی به این محورهای مواصلاتی است.
وی گفت: سه محور پار‌س‌آباد سربند تا سه راهی مشگین‌شهر، بیله‌سوار گرمی تا سه راهی صحرا و بیله‌سوار پارس‌آباد و سربند از جمله جاده‌های مهم شمال استان است که تلاش کردیم در ردیف بودجه قرار بگیرند و این جاده‌ها در ردیف 20 بودجه قرار گرفته‌اند.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس بیان کرد: از حدود یک سال گذشته طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی را در مجلس کلید زدیم و سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به شمال استان نیز برای بررسی نارضایتی مردم از جاده‌ها و وضعیت نامناسب این محورهای مواصلاتی بود که تصممیات مناسبی در این خصوص اتخاذ شد.
پورحسین در ارتباط با فروش کشت و صنعت مغان تصریح کرد: تقریبا تمامی نمایندگان مجلس آفت اقتصاد کشور را چهار مورد متکی بودن اقتصاد کشور به نفت، اقتصاد دولتی و اقتصاد رانتی و اقتصاد غیرشفاف و سیا‌ست زده می‌دانستند که در این بین دولت اهتمام جدی برای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری به بخش خصوصی دارد.
وی بیان کرد: فروش شرکت کشت و صنعت مغان نیز یک بنگاه هویتی برای مردم منطقه است و به دنبال سیاست‌های مسئولان کشور و استان برای واگذاری و اجرای اصل 44 قانون اساسی بود که متاسفانه این مجموعه به قیمت بسیار نازل به فروش رسید.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس با اشاره به این که برای اجرای اصل 44 قانون اساسی نباید این مجموعه به تاراج برده شود گفت: متاسفانه شرکتی که این مجموعه را خریداری کرده اهلیت لازم را ندارد و بدهکار بانکی است که ما از تمام اهرم‌های نظارتی برای ابطال مزایده فروش شرکت کشت و صنعت مغان استفاده کرده و به جد پیگیر این موضوع هستیم.
پورحسین در ارتباط با حقابه ارس نیز گفت: حقابه مغان از ارس برای مردم منطقه بسیار مهم بوده چرا که این مسئله می‌تواند در آینده برای شمال استان ایجاد مشکل کند.
وی افزود: در گذشته 52 درصد از حقابه استان از جمله ارس به آذربایجان شرقی و غربی رفته و ما از وزارت نیرو درخواست کرده‌ایم که به حقابه مغان در این موضوع توجه شود.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: سفر اخیر وزیر نیرو برای بررسی این موضوع در استان بود و اعلام کرده‌اند تا آخر مرداد وزارت نیرو نظر خود را در این زمینه اعلام می‌کند که هنوز در این ارتباط نظری اعلام نشده است.

منبع
خبرگزاری تسنیم 97.5.27
آخرین اخبار