جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 9 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12624
تاریخ شروع
1397/05/02
تاریخ درج آگهی
1397/05/02
عنوان آگهی
تزریق واکسن آنفلوآنزا به بیش از 25 هزار نفر در مناطق زلزله زده

شرح آگهی


تزریق واکسن آنفلوآنزا به بیش از 25 هزار نفر در مناطق زلزله زده
تزریق واکسن آنفلوآنزا به بیش از 25 هزار نفر در مناطق زلزله زده

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :بیش از 25 هزار نفر واکسن آنفلوآنزا تزریق کردند که در پیشگیری از اپیدمی آنفلوآنزا بسیار موثر بود .
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر احتمال بروز اپیدمی بالاست و اگر تا مهرماه بتوانیم اقدامات کنترلی را ادامه دهیم، مرحله خطر را پشت سرگذاشته‌ایم.
وی گفت : از همان روزهای ابتدای زلزله سال گذشته در کنار اقدامات درمانی و رسیدگی به وضعیت مجروحین کار واکسیناسیون افراد منطقه هم انجام شد و بیش از 25 هزار نفر واکسن آنفلوآنزا تزریق کردند که در پیشگیری از اپیدمی آنفلوآنزا بسیار موثر بود.
مرادی افزود : بازسازی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب در اثر زلزله 12 فروردین ماه امسال کار ساخت را اندکی با مشکل مواجه کرد، چرا که اورژانس بیمارستان که در زلزله سال گذشته آسیب مختصری دیده بود در زلزله امسال تخریب شد و همین امر روند ساخت بیمارستان را با تاخیر مواجه کرد.
وی افزود: مشکل دیگر در زمینه ساخت این بیمارستان، کمبود مصالح و بُتن به خاطر حجم بالای کار ساخت و ساز در مناطق زلزله زده است که موجب کندی پیشرفت پروژه شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: از طرفی بهار امسال یک ماه بصورت ممتد بارندگی داشتیم که این امر هم در تاخیر پروژه بی‌تاثیر نبود و علی رغم این شرایط امیدوار هستیم بیمارستان شهدای سرپل ذهاب ظرف دو تا سه ماه آینده راه اندازی شود و قطعا در سالگرد زلزله استان این بیمارستان به بهره برداری می رسد.
وی در خصوص ساخت بیمارستان اسلام آبادغرب هم اظهار کرد: بیمارستان قدیم این شهرستان در حال نوسازی است و بیمارستان جدید و تازه ساز آن که در زلزله دچار آسیب شده بود منتظر نظر شورای فنی استان است که یا تخریب و بازسازی شود و یا فقط کار مقاوم سازی آن انجام شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر قرارداد ساخت 48 خانه بهداشت را با همکاری خیرین داریم که کار ساخت 30 مورد از آن در حال انجام است.
وی افزود: همچنین تفاهم نامه ساخت هشت مرکز جامع سلامت را با خیرین داریم که کار ساخت تعدادی از آنها شروع شده است.
مرادی افزود: خیرین کاشان ساخت فاز توسعه بیمارستان شهدای سرپلذهاب با 50 تخت و بانک های خصوصی هم ساخت بیمارستان 96 تخت خوابی جدید در شهرستان اسلام آبادغرب را برعهده گرفته اند .
مرادی تصریح کرد: 55 هکتار زمین روبروی بیمارستان امام رضا (ع)  را برای ساخت پردیس در نظر گرفته شده است.
وی افزود: به عنوان اولین پروژه ساخت دانشکده دندانپزشکی در پردیس دانشگاه آغاز شده که با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
مرادی تصریح کرد: مناقصه ساخت دانشکده پزشکی در پردیس هم آغاز شده و به زودی کار ساخت آن شروع می شود. همچنین مناقصه دو دانشکده پرستاری و مامایی و نیز دانشکده پیراپزشکی به زودی انجام می شود و امیدواریم در آینده نه چندان دور یک فضای آموزشی و پژوهشی آبرومند با راه اندازی این دانشکده‌ها داشته باشیم.
وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانایی راه اندازی دو دانشکده توانبخشی و علوم رفتاری را دارد و با توجه به شرایط استان در بحث آسیب‌های اجتماعی می طلبد این دانشکده ها سریعتر راه اندازی شود.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان 97.5.2
آخرین اخبار