جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 31 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12615
تاریخ شروع
1397/04/16
تاریخ درج آگهی
1397/04/16
عنوان آگهی
احداث حمام سنتی در سالن های استخر شهرداری تهران

شرح آگهی


احداث حمام سنتی در سالن های استخر شهرداری تهران
احداث حمام سنتی در سالن های استخر شهرداری تهران

شجاع‌پوریان گفت: به منظور استفاده بهتر از استخرها و کمک به درآمد پایدار شهری، به مجموعه‌های آبی حمام سنتی را اضافه کرده‌ایم.
ولی‌الله شجاع‌پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه ظرفیت‌های ورزشی در مناطق تهران به صورت کامل استفاده نمی‌شود گفت: این ظرفیت‌ها در مناطق مختلف به میزان متفاوتی وجود دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران برنامه‌ای تحت عنوان سامانه‌ مجموعه‌های آبی و غیر آبی دارد که تیمی را مأمور این کار کرده است و کار شناسایی از استخرها شروع شده تا اشکالات آنها رفع شود.
وی با بیان اینکه امکانات جدیدی مانند حمام سنتی را به استخرها اضافه کرده‌ایم تا شهروندان استفاده بهتری ببرند، خاطر نشان کرد: این کار موجب درآمد پایدار شهرداری می‌شود و در مجموع به شهرداری کمک می‌کند.
شجاع‌پوریان با بیان اینکه بعضی واگذاری‌هایی که قبلا در شهرداری صورت گرفته ممکن است قانونی نشده باشد، تأکید کرد: باید در آن‌ها تجدید نظر کرد و همه این مجموعه‌ها را در فرایند جدید و با برگزاری مزایده‌های کارشناسی شده به مزایده گذاریم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه بخشی از این استخرها در اختیار پیمانکاران، بخشی در اختیار مناطق و بخشی هم در اختیار سازمان ورزش است، گفت: در حال ساماندهی این مجموعه ها هستیم تا تحت یک مدیریت یکپارچه آنها را احیا کرده و از همه ظرفیت‌هایشان استفاده کنیم.
وی عدالت در توزیع سرانه‌ ورزشی را مهم خواند و تأکید کرد: چون در برخی مناطق سرانه ورزشی بالا و در   برخی هم پایین است، در حال آمایش هستیم تا در صورت لزوم اماکنی جدیدی را که جهت فعالیت‌های ورزشی احداث کنیم.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان 97.4.16
آخرین اخبار