جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 31 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12600
تاریخ شروع
1397/03/07
تاریخ درج آگهی
1397/03/07
عنوان آگهی
اطلاعیه سازمان ملی استاندارد تحت عنوان پوشک- پدنشتی مثانه

شرح آگهی

اطلاعیه سازمان ملی استاندارد ایران

بر مبنای مصوبات هفتاد و هفتمین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 63.4.30 پوشک مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار گرفته و استاندارد ملی ایران به شماره 12104 تحت عنوان پوشک، پدنشتی مثانه- ویژگی های فیزیکی و شیمیایی و روشهای آزمون در چهارصد و هفتاد و چهارمین اجلاسیه کمیته ملی مربوطه مورخ 96.10.10 به تصویب الزامات قانونی:

الف- شروع اجرای اجباری استاندارد مذکور سه ماه پس از انتشار آگهی روزنامه رسمی می باشد.

ب- نشانه گذاری فرآورده هایی که استاندارد آنها اجباری شده با علامت استاندارد الزامی است و تولید، تمرکز، توزیع و فروش این فرآورده با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع می باشد.

ج- علامت گذاری فرآورده مشمول استاندارد اجباری مستلزم دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد.

د: اعطا پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحدهای تولیدی منوط با تامین شرایط عمومی تولید وانطباق کیفیت فرآورده با استاندارد ملی مربوط می باشد.

هـ- رعایت کلیه مقررات استانداردهای اجباری و سایر قوانین و مقررات اجباری در مورد کالاهای وارداتی الزامی می باشد و کیفیت مواد و کالاهای وارداتی برحسب ضرروت و اولویت و توجه به مسائل سلامت، ایمنی بهداشت، زیست محیطی و اقتصادی باید استانداردهای ملی و یا استانداردهای معتبر و ضوابط فنی مورد قبول سازمان منطبق باشد. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد ایران و در استانها به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.

دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

منبع
روزنامه همدلی 97.3.7
آخرین اخبار