جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 6 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12579
تاریخ شروع
1397/02/01
تاریخ درج آگهی
1397/02/01
عنوان آگهی
ورزشکاران مازنی ۴۹۰ مدال جهانی و آسیایی تصاحب کردند

شرح آگهی

 مازندران| ورزشکاران مازنی ۴۹۰ مدال جهانی و آسیایی تصاحب کردند
 مازندران| ورزشکاران مازنی ۴۹۰ مدال جهانی و آسیایی تصاحب کردند

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: سال گذشته ۴۹۰ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران مازندران در میادین مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی کسب کردند.
کسری منوچهری  در نخستین نشست فصلی رؤسای هیئت‌های ورزشی آمل با اشاره به اینکه امروزه تلاش هیأت‌های ورزشی با دست خالی به همراه زحمات زیادی مشاهده می‌شود، اظهار داشت: باید از مدال‌آوری با تلاش این مسؤولان با دستان خالی قدردانی و تشکر به عمل آورد.
منوچهری با اشاره به همت نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در ابتدای سال جدید بر تخصیص اعتبار مناسب برای ورزش گفت: تخصیص اعتبار برای شهرستان گام بزرگی محسوب می‌شود و باید هیئت‌های ورزشی از این ظرفیت در مجلس شورای اسلامی نهایت استفاده را ببرند.
معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: مسئولان این شهرستان بدانند که هماهنگی و همکاری در ورزش امنیت ایجاد می‌کند و این امر از مؤلفه‌های مهم در ورزش است و لازم مدال آوری با تربیت و پرورش استعدادهای ورزش است.
وی از کسب 490 مدال رنگارنگ طی سال گذشته توسط ورزشکاران مازندران در میادین مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی خبر داد و افزود: این امر بزرگ یک رکورد بسیار خوب برای ورزش استان است که به دنبال خود تلاش و زحمات شبانه‌روزی ورزشکاران، مربیان، خانواده‎ها، مسؤولان ورزشی، داوران و همه سازندگان ورزشی را به همراه دارد.
منوچهری افزود: همچنین 743 مازندرانی طی سال گذشته به اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند که در این بین 338 نفر با عضویت در ترکیب تیم ملی از نام و اعتبار ورزش مازندران دفاع تمام قد داشتند.
وی با تاکید بر تلاش فراوان در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی، گفت: ورزشکاران نمودار همه تلاش‌ها بر روی سکو هستند زیرا ورزشکاران هنرمندانی هستند که به زیبایی حرکات هنری ورزشی را در زمین به اجرا در می‌آورند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام به اینکه سالن تخصصی لازمه ورزش در همه رشته‌ها است ولی از این کمبود در شهرها و بخش‌ها رنج می‌بریم، تصریح کرد: کوچک‌سازی دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی باعث شده تا ماده 88 رونق بیشتری بگیرد و سالن‌های ورزشی به مزایده با بالاترین قیمت واگذار شوند تا به ورزش شهرها کمک شود.
وی در اختیار قرار دادن مبلغ مزایده سالن‌های ورزشی ادارات ورزش و جوانان شهرها به هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: در مزایده‌ها سعی می‌شود تا در صورت برابری قیمت متقاضیان اولویت به هیأت‌های ورزشی، سمن‌های ورزشی یا باشگاه‌ها اختصاص یابد.

منبع
خبرگزاری تسنیم 97.2.1
آخرین اخبار