جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 31 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12564
تاریخ شروع
1397/01/19
تاریخ درج آگهی
1397/01/19
عنوان آگهی
لایحه شفاف‌سازی مناقصه‌های شهرداری شیراز تدوین می‌شود

شرح آگهی


لایحه شفاف‌سازی مناقصه‌های شهرداری شیراز تدوین می‌شود

لایحه شفاف‌سازی مناقصه‌های شهرداری شیراز تدوین می‌شود

سخنگوی شورای شهر شیراز از برنامه‌ریزی برای تدوین لایحه شفاف‌سازی مناقصه‌های شهرداری این کلان‌شهر خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی ناصری  در نخستین نشست خبری خود در سال جدید اظهار داشت: امیدواریم به زودی لایحه شفاف‌سازی مناقصه‌ها و مزایده‌ها از طرف شهردار به صحن علنی ارائه شود و به سمتی برویم که بتوان در صورت لزوم قراردادها با جزییات ریز آن به مردم ارائه شود.
ناصری با اشاره به پایان سال دوم برنامه پنج‌ساله شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام مانده بود، برنامه سال دوم توسعه پنج ساله شهرداری به مدت یک سال در سال 97 تمدید شد.
وی با بیان اینکه  از سال 98 با دیدگاه شورای پنجم شیراز، لایحه سال سوم برنامه شهرداری شیراز تدوین می‌شود تا این برنامه نیز رنگ و بوی اجرایی بگیرد گفت: در این راستا ورود جوانان و بانوان به عرصه‌های مدیریتی، شفاف‌سازی و پاسخگویی جزء اولویت‌های برنامه شورای اسلامی شهر شیراز است.
ناصری گفت: برطرف کردن مشکلات و چالش‌های محیط زیستی، هوشمدسازی، مدیریت و برنامه‌ریزی در مورد بحران آب، مدیریت درآمد و هزینه‌ها، حرکت به سمت ایجاد درآمد پایدار شهری و مدیریت واحد شهری جزء برنامه‌های اولویت‌دار دیگر شورای اسلامی شهر شیراز است.
سخنگوی شورای شهر شیراز همچنین از میزبانی دومین نشست هیئت رئیسه شوراهای کلان‌شهرهای کشور در شیراز خبرداد و افزود: این برنامه نیز به زودی برگزار می‌شود و  امیدواریم میزبان خوبی برای این برنامه باشیم.
ناصری همچنین در مورد هفته شیراز که هر ساله در اردیبهشت برگزار می‌شود گفت: معتقدیم باید در مباحث برگزاری هفته شیراز ویژه کار شود و با ایجاد ساختارهای جدید به سمت رونق بیش از پیش گردشگری برویم.
وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد در بهمن‌ماه سال 97 بزرگراه اصفهان- شیراز به دوراهی قلات می‌رسد افزود: برنامه‌ریزی برای برطرف کردن گره‌های ترافیک در این مسیر باید مورد توجه قرار گیرد تا کمتر شاهد ایجاد مشکلات باشیم.
ناصری با اشاره به اینکه شیراز در در تصادفات درون شهری مشکلات زیادی دارد گفت: آمار تصادفات به ویژه در کمربندی شیراز زینده این کلان‌شهر نیست و باید تلاش کنیم به سمت هوشمندسازی برویم تا بتوان خیلی از مشکلات را برطرف کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به احیاء بافت تاریخی شیراز بیان کرد: احیاء بافت تاریخی نگهداری از ساروج نیست، بلکه هویت مردم شیراز و تاریخ است که باید حفظ و احیائ شود.در این راستا گذر زندیه و عرفان جزء کارهای اساسی است که باید برای احیاء آن تلاش کرد تا رونق گردشگری را به دنبال داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امروز همچنین در زمینه توسعه و رونق گردشگری نیازمند ایجاد یک رابطه اقتصادی برای مثلث طلایی گردشگری در بین شهرهای اصفهان، یزد و شیراز هستیم.
وی افزود: در ادامه فعالیت‌ها و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین شهرداری امسال بازار پروتیئن سفید و قرمز را در دروازه کازرون ساماندهی شود و ساختمان جدیدی  برای این مهم اختصاص دهیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با تشریح خدمات مثبت و شبانه‌روزی شهرداری شیراز در نوروز 97 از این تلاش‌های قدردانی کرد و گفت: در این راستا به زودی مراسم تجلیل از این تلاشگران عرصه خدمت شهر برگزار می‌شود.

منبع
خبرگزاری تسنیم 97.1.19
آخرین اخبار