جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 31 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12478
تاریخ شروع
1396/11/25
تاریخ درج آگهی
1396/11/25
عنوان آگهی
۱۷ میلیارد تومان اوراق برای تهاتر بدهی‌های دستگاه‌ها در همدان جذب شد

شرح آگهی

 همدان| ‌۱۷ میلیارد تومان اوراق برای تهاتر بدهی‌های دستگاه‌ها در همدان جذب شد
 همدان| ‌۱۷ میلیارد تومان اوراق برای تهاتر بدهی‌های دستگاه‌ها در همدان جذب شد

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه ۱۷ میلیارد تومان اوراق تسویه جهت تهاتر بدهی‌های دستگاه‌ها در همدان جذب شد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی همدان موظف به ثبت اموال منقول و غیر منقول در سادا هستند.
همدان| ‌17 میلیارد تومان اوراق برای تهاتر بدهی‌های دستگاه‌ها در همدان جذب شد
سید ناصر محمودی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه در سال 95 حدود پنج پروژه اولویت‌دار را در راستای اقتصاد مقاومتی تبیین کردیم اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار خارجی، خزانه داری الکترونیک، مولدسازی و مدیریت دارایی‌های دولت و ارتقای محیط کسب و کار از این پروژه‌ها بود.
وی با اشاره به پروژه مولدسازی و مدیریت بدهی و دارایی‌های دولت افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که تمام اموال منقول و غیر منقول دستگاه‌های اداری در سامانه سادا ثبت شود و تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تمام اموال خود را در سامانه به ثبت برسانند.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان بیان کرد: هر دستگاهی تا پایان امسال ثبت در سادا را انجام ندهد اموال آن تحت عنوان اموال مازاد شناسایی می‌شود و تحت شرایط خاصی به مزایدهعمومی گذاشته می‌شود.
محمودی با بیان اینکه دستگاه‌هایی که امکان ثبت را ندارند در این اداره امکانات را در اختیار آنها قرار می‌دهیم، گفت: 6 دستگاه اداری؛ دانشگاه علوم پزشکی و بوعلی سینا آموزشکده کبودراهنگ و رزن، خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، سازمان حج و زیارت، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، ادراه فناوری اطلاعات و شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 تاکنون عملکرد صفر را در سامانه سادا داشتند.
وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات دستگاه‌ها از اعتبارات خزانه اسلامی است گفت: در مورد اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه تاکنون حدود 17 جلسه کارشناسی- آموزشی برگزار شده است. با وجود حساسیت کار، دستگاه‌ها به خوبی ورود پیدا نکردند.
محمودی همچنین با اعلام اینکه امسال 17 میلیارد تومان اوراق تسویه جهت تهاتر بدهی‌های دستگاه‌ها را در استان جذب کردیم افزود: برای بودجه سال 97 پیش‌بینی شده تا بدهی ادارات به بانک‌ها نیز تسویه شود و دستگاه‌ها می‌توانند از اوراق تهاتر استفاده کنند و در این راستا دستگاه‌های اجرایی همدان تا پایان سال میزان بدهی خود به بانک‌ها را گزارش دهند و جذب اوراق تسویه و اسناد خزانه را جدی بگیرند.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان عنوان کرد: دولت به لحاظ مدیریت منابع مالی از اسناد نوین استفاده می‌کند که در بازه زمانی خاصی سازمان برنامه ریزی تخصیص آن را به دستگاه‌ها ابلاغ می‌کند و پیمانکاران می‌توانند طی فرآیند خاصی آن را در بورس معامله کنند.

منبع
خبرگزاری تسنیم 96.11.25
آخرین اخبار