جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12452
تاریخ شروع
1396/11/03
تاریخ درج آگهی
1396/11/03
عنوان آگهی
90 درصد سنگ‌های تزئینی استخراجی بدون فرآوری از زنجان خارج می‌شوند

شرح آگهی


90 درصد سنگ‌های تزئینی استخراجی بدون فرآوری از زنجان خارج می‌شوند
90 درصد سنگ‌های تزئینی استخراجی بدون فرآوری از زنجان خارج می‌شوند

معاون امور معدنی و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از 10 درصد سنگ‌های تزئینی استخراج شده در استان فرآوری می‌شود.
رباب داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره تعداد معادن فعال در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر استان زنجان دارای 364 فقره معدن است که ذخیره قطعی آنها بالغ بر 591 میلیون تن است.
معاون امور معدنی و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین درباره وضعیت بهره‌برداری از معادن گفت: از مجموع معادن موجود در استان 300 فقره دارای پروانه بهره‌برداری بوده است.
داداشی با اشاره به اینکه 64 فقره معدن نیز فاقد پروانه بهره‌برداری بوده است، اضافه کرد: این معادن در لیست واگذاری از طریق مزایده است.
وی همچنین درباره درصد سنگ‌های استخراجی استان زنجان که به صورت خام صادر می‌شود، نیز تصریح کرد: بیش از 10 درصد سنگ‌های تزئینی استخراج شده در استان فرآوری می‌شود.
معاون امور معدنی و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: 90 درصد سنگ‌های تزئینی استان بدون انجام فرآوری به استان‌های دیگر حمل می‌شود که برای جلوگیری از این امر با توجه به وجود معادن تراورتن مهم استان در شهرستان ماهنشان ایجاد واحد فرآوری تراورتن در منطقه انگوران توسط ایمیدرو (بخش دولتی) در دست بررسی است.

منبع
خبرگزاری فارس 96.11.3
آخرین اخبار