جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar سه شنبه، 4 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12343
تاریخ شروع
1396/09/18
تاریخ درج آگهی
1396/09/18
عنوان آگهی
مناقصه زیرگذر چهارراه رسالت شهر ایلام هفته آینده برگزار می شود,فراخوان اسناد، شناسایی پیمانکار و مناقصه اجرای طرح زیرگذر چهارراه رسالت

شرح آگهی

 مناقصه زیرگذر چهارراه رسالت شهر ایلام هفته آینده برگزار می شود
 مناقصه زیرگذر چهارراه رسالت شهر ایلام هفته آینده برگزار می شود

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: فراخوان اسناد، شناسایی پیمانکار و مناقصه اجرای طرح زیرگذر چهارراه رسالت، خیابان آیت اله حیدری شهر ایلام هفته آینده برگزار می شود.
علیرضا سروری  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طراحی های فنی مربوط به اجرای طرح انجام شده و تمامی مصوبات شورای ترافیک، محیط زیست و پدافند غیرعامل این طرح نیز اخذ شده است.
وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 80 میلیارد ریال و زمان اجرای آن 12 ماه برآورد شده است، یادآور شد: زیرگذر رسالت به طول 430 متر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام واقع در خیابان آیت اله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام ادامه دارد.
وی یادآور شد: این زیرگذر به صورت زیرزمینی و با شیب مناسب 4 درصد و در دو خط رفت و برگشت هر کدام به عرض استاندارد 3.65 متر احداث می شود و در کنار آن دسترسی های حاشیه ای به دیگر نقاط شهر ایجاد خواهد شد.
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام با بیان اینکه ایجاد زیرگذر میدان شهید کشوری در دست اقدام است و طراحی ها و ملاحظات این طرح نیز انجام شده است، گفت: با توجه به اینکه زمان برآورد شده برای اجرای این طرح 12 ماه است تلاش می شود به منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از اختلال بلند مدت در تردد شهروندان اجرای 2 طرح زیرگذر رسالت و شهید کشوری به طور همزمان انجام شود.
سروری اضافه کرد: طرح زیرگذر کشوری نیز به طول 430 متر از روبروی ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار مدرس تا روبروی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بلوار آزادی ادامه دارد و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن 85 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با تاکید بر اینکه با توجه به تجربیات تلخ گذشته در اجرای این 2 طرح به دنبال انتخاب پیمانکار قوی و با توان مالی بالا هستیم، یادآور شد: مناقصه اجرای این طرح ها به صورت 2 مرحله ای انجام خواهد شد و تنها پاکت پیشنهاد قیمت شرکت هایی باز خواهد شد که در مرحله ارزیابی فنی و کیفی نمره لازم را کسب کرده باشند.
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: در طول زمان اجرای این طرح ها به شدت همکاری و همراهی شهروندان ضروری است و با توجه به اینکه بالای 80 درصد خودروهای شهر ایلام تک سرنشین هستند از مردم درخواست می شود در زمان اجرای طرح ها از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
سروری اضافه کرد: در طول اجرای طرح بلوار اصناف و بلوار مدرس به عنوان جایگزین برای دسترسی مردم مناطق جنوبی شهر به مناطق شمالی در نظر گرفته خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهر 220 هزار نفری ایلام بدلیل عرض بسیار کم معابر و تجمع مراکز خدماتی در هسته مرکزی شهر با معضل ترافیک مواجه است و چهارراه رسالت و میدان شهید کشوری شهر ایلام از جمله مناطقی است که بار ترافیکی بسیار زیادی دارد و در مواقعی ار روز با گره ترافیکی مواجه می شود.

منبع
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران 96.9.18
آخرین اخبار