جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 31 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12181
تاریخ شروع
1396/06/28
تاریخ درج آگهی
1396/06/28
عنوان آگهی
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به ایلنا خبر داد: معرفی مدیر منطقه آزاد فرودگاه امام تا چند روز آینده ؛ برنده مناقصه ترمینال ایرانشهر بهمن ماه اعلام می‌شود

شرح آگهی

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به ایلنا خبر داد:
معرفی مدیر منطقه آزاد فرودگاه امام تا چند روز آینده/ برنده مناقصه ترمینال ایرانشهر بهمن ماه اعلام می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از معرفی مدیرعامل منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی تا چند روز آینده خبر داد .
اصغر فخریه کاشان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بین این که به زودی مدیر منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی معرفی می‌شود، اظهار داشت: این فرد به عنوان معاون شرکت فرودگاهی و مدیرعامل منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی به زودی مشغول به کار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی  زیر مجموعه شورای عالی مناطق آزاد نخواهد بود، گفت: قانون اجازه تاسیس منطقه آزاد مستقل را داده است و وزارت راه و شهرسازی بر اساس قانون اقدام به ایجاد این منطقه آزاد مستقل کرده است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توسعه شهر فرودگاهی حضرت امام، ادامه داد: به طور قطع با تبدیل شهر فرودگاهی به منطقه آزاد، امکان جذب سرمایه گذاری در این منطقه افزایش می یابد. تا کنون سرمایه‌گذاران متعددی از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در ترمینال ایرانشهر فرودگاه امام اعلام آمادگی کرده‌اند.
فخریه کاشان افزود: طرح جامع ترمینال مسافری فرودگاه امام تهیه شده  و مناقصه انتخاب سرمایه‌گذار این پروژه در حال اجرا است و برگزار کنندگان مناقصه در حال ارزیابی وضعیت شرکت کنندگان هستند و  تا بهمن ماه برنده مناقصه اعلام خواهد شد.
وی همچنین درباره ادامه ساخت پروژه ترمینال سلام در فرودگاه حضرت امام اظهار داشت : نظر شرکت مشاور هلندی پروژه توسعه شهر فرودگاهی حضرت امام بر افزایش ظرفیت این ترمینال بود چرا که پیش بینی شده تا بهره برداری از بخش های اول ترمینال ایرانشهر بر ترافیک این فرودگاه اضافه خواهد شد.
فخریه کاشان ادامه داد: بنا بر این تصمیم گرفته شد که ظرفیت ترمینال سلام به 5 میلیون نفر افزایش یابد و ادامه ساخت این پروژه از سر گرفته شد.

منبع
خبرگزاری ایلنا 96.6.28
آخرین اخبار