جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 6 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
12153
تاریخ شروع
1396/05/31
تاریخ درج آگهی
1396/05/31
عنوان آگهی
تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات در گرمای طاقت‌فرسا ؛ اجرای طرح جدید برای شهرستان بهمئی به مناقصه می رود

شرح آگهی

فارس گزارش می‌دهد
بازار عذرخواهی مسؤولان از مردم بهمئی داغ شد/تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات در گرمای طاقت‌فرسا
مشکلات عدیده در گرمای طاقت‌فرسای تابستان مسرولان استانی را راهی بهمئی کرد تا برای رفع مشکلات آب، برق و مخابرات این شهرستان چاره‌اندیشی کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در پی وضعیت بحرانی خدمات‌رسانی در شهرستان بهمئی به علت قطع مکرر برق و آب، فشار رسانه‌ها مسؤولان استانی را روانه این شهرستان کرد.
مشکلات برق ، آب و مخابرات در شهرستان بهمئی مدیران استانی را در بهمئی گرفتار کرد.
مدیر عامل برق استان، مدیر عامل امور آب استان ، مدیر عامل شرکت آبفای روستایی و شهری استان و مدیر عامل مخابرات  هم اکنون به منظور رفع مشکل در فرمانداری  شهرستان بهمئی حضور دارند.
به منظور بررسی مشکلات شهرستان بهمئی در زمینه قطعی مکرر برق ، آب و خدمات مخابراتی، نشستی با حضور مدیر عامل برق، مسؤولان آبفای شهری و روستایی و مسؤولان شرکت مخابرات استان در فرمانداری بهمئی برگزار شد.
راهزادی در این نشست با بیان اینکه با اجرای طرح جدید برق‌رسانی خبرهای خوبی برای این شهرستان در راه است، اظهار داشت: از مردم شهرستان بهمئی به خاطر قطع مکرر برق در دمای بالای 50 درجه و شرجی و رطوبت بالا عذرخواهی و با افرادی که در این زمینه دچار آسیب و خسارت شدند ابراز همدردی کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت : بر اثر طوفان، رعد و برق و وزش شدید باد  با سرعت 108 کیلومتر در ساعت  شهرستان بهمئی دچار قطعی برق شد و آسیب‌هایی را به حوزه شهری و روستایی این شهرستان وارد کرده است که با هماهنگی و حضور نیروهای امدادی کهگیلویه، گچساران و  بهمئی این مشکل برطرف شد.
وی، علت قطعی برق و بخشی از خاموشی‌های مداوم در این شهرستان در روزهای پس از حادثه را، تعمیر  شبکه‌های فوق توزیع و انتقال برق که در حال تعمیر بودند ذکر کرد و افزود : طی سال‌های گذشته بویژه از سال 90 تا سال 95  در شهرستان بهمئی با رشد روز افزونی در  زمینه افزایش جمعیت شهری و هم در حوزه مصرف برق در بهمئی روبرو شدیم که نسبت به سال‌های قبل از آن ،  بالغ بر 2 برابر میزان مصرف برق در این شهرستان را به ثبت رساندیم این در حالی است که با توجه به رشد جمعیت، احداث زیر ساخت‌ها در حوزه شهری  نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.
این مسؤول همچنین از  اجرای طرح جدید با برگزاری مناقصه با همکاری مدیریت برق استان خوزستان خبر داد و گفت : با توجه به اینکه ایستگاه تأمین برق شهرستان بهمئی در استان خوزستان و در 40 کیلومتری شهرستان بهمئی قرار دارد با پیگیری‌های انجام شده و جلسات متعددی که با مدیر عامل برق خوزستان برگزار شد مدیر عامل برق خوزستان از اجرای طرح جدید برای شهرستان بهمئی خبر داد که این طرح به مناقصه می‌رود و در اسرع وقت مشکلات برق بهمئی برطرف می‌شود.
فرجی معاون آبفای شهری استان هم از برطرف شدن مشکلات آب شهر لیکک و حومه خبر داد و ضمن عذرخواهی از مردم شهر لیکک ، دلیل قطع 2 روزه آب این شهرستان را قطعی مکرر برق و سوختن پمپ‌های تأمین آب برشمرد و گفت : با همکاری نیروهای فنی در شهرستان‌های کهگیلویه ، گچساران ، مرکز استان و بهمئی مشکلات موقتا برطرف شده است.
معاون آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی آبفای شهری استان برای مواقع اضطراری و رفع مشکلات حوزه آب شهری در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی خبر داد.
علی اکبر فرهنگی نسب با عذرخواهی از مردم بهمئی، دلیل قطعی برق شهرستان بهمئی را در شب و روز گذشته، اختلال از شهرستان امیدیه در استان خوزستان عنوان کرد و گفت: تلاش تیم مشترک اتفاقات اداره برق شهرستان‌های شهرستان امیدیه، آغاجاری، بهبهان و بهمئی برای عیب‌یابی از ابتدای قطعی برق آغاز شد تا سرانجام صبح روز بعد  موقتا مشکل برطرف شد.
فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه برق شهرستان بهمئی زیر مجموعه برق خوزستان است، افزود:امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های لازم یک تصمیم‌گیری کلان برای حل این مشکل داشته باشیم.
به گزارش فارس، از ماه گذشته تاکنون و بویژه در یک هفته گذشته ، مردم شهرستان بهمئی هوای بسیار گرمی که به بیش از 50 درجه هم رسید و با رطوبت و شرجی زیاد همراه بود با قطعی مکرر و طولانی مدت برق ، آب ، خدمات مخابراتی مواجه شدند که مشکلاتی را برای مردم این شهرستان بوجود آورده است.
سعادت صالح‌پور معاون شبکه شرکت مخابرات استان هم در خصوص مشکلات شهرستان بهمئی حاضر به پاسخگویی در مصاحبه با خبرنگاران نشد.

منبع
خبرگزاری فارس 96.5.31
آخرین اخبار