تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید فراخوان برداشت و ورود اطلاعات پست های هوایی و زمینی شبکه .... نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان
    کد پارس نماد: 1346771
    استان: سیستان و بلوچستان تاریخ درج آگهی: 1397/08/01
    تاریخ شروع: 1397/08/01 مهلت اسناد: 1397/08/07
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: هدف و اقتصاد97.8.1
    عنوان آگهی: تجدید فراخوان برداشت و ورود اطلاعات پست های هوایی و زمینی شبکه .... نوبت دوم
    شرح آگهی: آگهی فراخوان ارزیابی کیفی - تجدید شده ؟
    نوبت دوم 
    شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی به شماره 11-97 با موضوع برداشت و ورود اطلاعات پست های هوایی و زمینی شبکه فشار متوسط و ضعیف ، شبکه روشنایی و مشترکین و تهیه نرم افزار GIS شهرستان های خاش ، سراوان ، سوران ، مهرستان و سرباز را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR  برگزار نماید. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار فراخوان در سامانه تاریخ 97.8.1 می باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه گران ارسال خواهد شد.
    مناقصه گزار : شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان
    نوع مناقصه : عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی
    موضوع مناقصه : برداشت و ورود اطلاعات پست های هوایی و زمینی شبکه فشار متوسط و ضعیف ، شبکه روشنایی و مشترکین و تهیه نرم افزار GIS شهرستان های خاش ، سراوان ، سوران ، مهرستان و سرباز
    مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی :
    متقاضیان می توانند از تاریخ 97.8.1 لغایت 97.8.7 به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR  مراجعه و نسبت به دریافت استعلام ارزیابی کیفی اقدام نمایند.
    اطلاعات تماس مناقصه گزار :
    تلفن : 31137340 – 054 و 31137348 فکس 31137337– 054 پیام کوتاه 9307280200
    پست الکترونیک : SBEPDC@GMAIL.COM  وب : WWW.SBEPDC.IR
    مهلت تحویل استعلام ارزیابی کیفی : پیشنهاد دهندگان می بایست ضمن بارگذاری تصاویر استعلام تکمیل شده ارزیابی کیفی بهمراه مستندات درخواست شده در سامانه الکترونیکی دولت تا ساعت 15 روز شنبه مورخ 97.8.26 نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرایط درج شده در استعلام ارزیابی کیفی در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعیین شده فوق به دبیرخانه شرکت آدرس نشانی زاهدان خیابان دانشگاه نبش دانشگاه 37 شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اقدام نمایند. لازم بذکر تمامی فرایند ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات دولت صورت می پذیرد.
    تاریخ و محل بازگشایی پاکات : پیشنهادات ارائه شده در سامانه تدارکات دولت در ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 97.8.27 در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گشایش خواهد شد.
    در ضمن مناقصه گران در صوت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات دولت ، می بایست به سایت یاد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت امضاء الکترونیکی اقدام نمایند جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره تلفن 41934 – 021 تماس حاصل فرمایید.
    متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر به سایت معاملات صنعت برق به نشانی TENDER.TAVANIR.ORG.IR  یا سایت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به نشانی WWW.SBEPDC.IR  همچنین پایگاه ملی مناقصات به آدرس WWW.IETS.MPORG.IR  مراجعه فرمایند. بدیهی است این شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار است. سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
    امور تدارکات و قراردادها – شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: سیستان و بلوچستان, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data