تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان عمومی تامین کنندگان کالا و خدمات

  • آگهی گزار شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد (سهامی خاص)
    کد پارس نماد: 851740
    استان: خراسان رضوی تاریخ درج آگهی: 1396/02/28
    تاریخ شروع: 1396/02/28 مهلت اسناد: 1396/03/04
    شماره آگهی: _ منبع: خراسان 96.2.24
    عنوان آگهی: فراخوان عمومی تامین کنندگان کالا و خدمات
    شرح آگهی: فراخوان عمومی تامین کنندگان کالا و خدمات شرکت توزیع برق مشهد؟
    جهت حضور در طرح توسعه توانمندی تامین کنندگان
    با سلام
    احتراما شرکت توزیع نیروی برق مشهد از ابتدای سال 90 اقدام به تدوین چشم انداز 1405 تا سال 1405 نموده است که مطابق این چشم انداز در سال1405 شرکت به سه هدف، کاهش خاموشی تا متوسط 14 دقیقه خاموشی به ازاء هر مشترک در سال صفر مراجعه حضوری و 5 درصد تلفات خواهد رسید.
    با توجه به اینکه تامین کنندگان کالا و خدمات نقش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت برای تحقق چشم انداز 1405 ایفا می نمایند و در سالهای آتی نیز این نقش بیشتر خواهد شد به همین جهت طرحی به نام توسعه توانمندی تامین کنندگان در شرکت تعریف و در حال اجرا می باشد.
    مهمترین هدف این طرح، ارتقا توانمندی های تامین کنندگان در زمینه های مختلف مدیریتی بوده که در قالب پیاده سازی الزامات خاص شرکت توزیع انجام خواهد شد و در جهت اجرای این الزامات آموزش های لازم برای تامین کنندگان ارائه، از مشاوره های متعدد بهره مند و به شکل موضوعی ارزیابی شده و در پایان هر تامین کننده پس از ارزیابی نهایی طبق نتایج حاصله، سطح بندی می شود که این سطح بندی مبنایی بر مراودات و معاملات آتی شرکت توزیع با تامین کنندگان مربوطه خواهد بود.
    شرکت توزیع در نظر دارد طبق این فراخوان، تامین کنندگان متقاضی حضور در این طرح را شناسایی نموده و پس از بررسی های لازم و شرایط داوطلبان و سنجش معیارهایی همچون سنوات و میزان همکاری، درصد رضایتمندی واحدهای مرتبط، امتیازات دستگاه نظارت مربوطه و... نسبت به انتخاب گروه دوم طرح توسعه توانمندی اقدام نماید.
    داوطلبان شرکت در این طرح متعهد می گردند:
    1- کلیه شرایط و امکانات لازم در خصوص پیاده سازی الزامات شرکت توزیع در شرکت خود را فراهم نموده و در زمان مقرر نسبت به انجام وظایف محوله و ارائه گزارش لازم اقدام نمایند.
    2- مدیریت عامل شرکت به عنوان عضو اصلی پروژه و همکاران مرتبط ایشان در کلیه جلسات آموزش مشاوره و ارزیابی حضور داشته باشند.
    3- یک نفر نماینده تام الاختیار به عنوان مسئول پیگیری و ارتباطات با گروه توسعه توانمندی دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری معرفی نمایند.
    بدیهی است اخلاق حرفه ای ایجاب می نمایند به منظور جلوگیری از هدر رفتن منابع تخصیص یافته به این طرح، پس از اعلام آمادگی مشارکت جدی داوطلبان در اجرا و پیاده سازی پروژه های بهبود در شرکت های خود را شاهد باشیم. در همین راستا به منظور کنترل روند اجرای طرح، دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری مسئولیت بررسی عملکرد متقاضیان و گزارش دهی پیوسته به کمیته توسعه توانمندی تامین کنندگان را به عهده دارد و در صورت عدم رضایت کمیته از عملکرد هر یک از متقاضیان طبق تصمیم کمیسیون عمل خواهد شد.
    لذا از کلیه متقاضیان خواهشمندیم حداکثر تا تاریخ 96.3.4 نسبت به ارسال درخواست کتبی خود مبنی بر شرکت در طرح توسعه توانمندی تامین کنندگان اقدام نماید.
    شرکت توزیع برق شهرستان مشهد
    پست الکترونیکی TAMTA@CHMAIL.COM
    دورنما: 37681066
    تلفن مستقیم: 37646690
    آخرین مهلت تحول پاکات 96.3.4
    تاریخ بازگشایی: 96.3.4
    دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری - گروه توسعه توانمندی تامین کنندگان
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خراسان رضوی, خراسان رضوی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data