تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده کارخانه نوبت دوم

  • آگهی گزار اداره تصفیه امور ورشکستگی کرمانشاه
    کد پارس نماد: 784310
    استان: کرمانشاه تاریخ درج آگهی: 1395/10/22
    تاریخ شروع: 1395/10/22 مهلت اسناد: 1395/11/30
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: محلی کرمانشاه95.10.22
    عنوان آگهی: مزایده کارخانه نوبت دوم
    شرح آگهی:
    آگهی مزایده شرکت والف باختر (در حال تصفیه ) نوبت دوم
    اداره تصفیه امور ورشکستگی کرمانشاه به قائم مقامی از شرکت والف باختر از طریق مزایده و با شرایط ذیل در تاریخ در 95.11.30 شنبه ساعت 10 صبح در محل اداره تصفیه به نشانی کرمانشاه - خ بنت الهدی - دادگستری کل طبقه همکف محل شرکت موصوف را به فروش می گذارد.
    موضوع شرکت تولید شیرآلات بهداشتی می باشد .
    مشخصات ملک مورد مزایده: کارخانه مورد نظر در کرمانشاه شهرک صنعتی جاده سنندج ، بلوار دکتر حسابی ، خیابان خوارزمی ، اولین بلوک دو بر واقع گردیده است ملک دارای برگ واذاری به شماره 12423-74/4 مورخه 74/4/25 از شهر صنعتی و کرمانشاه سند مالکیت به شماره ثبتی 53426 دفتر 1.267 حومه صفحه 138 می باشد پلاک ملک 768از 147 148 اصلی واقع در حومه بخش یک می باشد .
    کارخانه محصور می باشد و مستحدثات احداثی در آن بشرح زیر می باشد .
    الف - یک باب سوله که قسمتی از آن به صورت دو طبقه می باشد و به عنوان اداری و خدماتی از آن استفاده می شود
    ب: یک باب بچه سوله که در کنار سوله احداث گردیده است : کف سیمان ، ارتفاع کتاری 3 متر و حدود 4/5 متر می باشد دیوارها سیمانکاری ، سقف تور مرغی و پشم شیشه و ورق گالوانیزه
    ج-ساختمان نگهبانی و سرویسهای بهداشتی داخل محوطه : شامل دو اطاق خواب ، آشپزخانه ، هال ، باسقف طاق ضربی ، کف هال و آشپزخانه موزاییک و کف اطاق خوابها سیمان ، سقف ایزوگام ، اسکلت آجری باطاق ضربی می باشد .
    د) بارانداز کنار سوله : کف سیمان ، سقف تور مرغی و پشم و ورق شروانی ، سازه و پل سقف ها قوطی می باشد . 
    ه) زیرزمین جهت تانکر سوخت : دیوار آجری با سیمانکاری و سقف طاق ضربی که کل ساختمان مدفون در زمین می باشد .
    د) کارخانه دارای امتیازات برق سه فاز ، آب شهرک و فاقد گاز می باشد چاه آب پر و خشک شده و یک عدد منبع هوایی آب نیز دارد و دارای سه طرف دیوار محوطه می باشد .
    جمع کل مستحدثات فوق 4.540.200.000 ریال
    مشخصات دستگاههای موجود : شامل 50 قلم دستگاه و لوازم و ماشین آلات صنعتی می باشد که رقم کل دستگاه ها به مبلغ 5.452.000.000  ریال می باشد .
    شرایط شرکت در مزایده:
    2-1- مبلغ پایه فروش مجموع عرصه و اعیان و دستگاه های موجود معادل 9.992.200.000 ریال می باشد که پیشنهاددهندگان باید قبل از برگزاری مزایده پنج درصد قیمت هر یک را طی فیش نقدی به حساب سپرده دادگستری به شماره 2171293752003 نزد بانک ملی واریز و فیش پرداختی را ضمیمه درخواست خود نموده و تحویل دفتر اداره تصفیه نمایند.
    مزایه به صورت حضوری صورت می پذیرد.
    2-2- اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم و مشروط فاقد سپرده و بر خلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر نخواهد داد.
    2-3-پیشنهادات در ساعت ده صبح همان روز و در همان جلسه مزایده حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را جهت فروش پیشنهاد و با توجه به مصلحت هیات غرمایی به تشخیص مقام قضایی اداره تصفیه تایید گردد. خاطر نشانی می گردد طالبین یک هفته قبل از برگزاری مزایده با هماهنگی با دفتر اداره تصفیه می توانند از ملک مذکور دیدن نمایند.
    4-2- کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل به هر جهت و همچنین عوارض و مالیاتهای متعلقه به معامله و اخذ مفاصا حساب از مقامات قانونی به عهده خریدار است.
    5-2- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله ( قیمت پیشنهادی) را به حساب اداره تصفیه واریز جهت تنظیم و انتقال سند در یکی از دفاتر اسناد رسمی تعیین شده از سوی این اداره حاضر شود چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایه حاضر به اجرا تعهد خود نگردد نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام و خسارات وارده شامل هزینه آگهی و کسر قیمت و غیره از محل وجه تودیعی و مراجعه به داوطلب وصول خواهد شد طالبین می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر وآگاهی از جزئیات موارد مزایده به این اداره مراجعه نمایند.
    کارشناس تصفیه اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان کرمانشاه - جلیلیان

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کرمانشاه, کرمانشاه, خ بنت الهدی - دادگستری کل طبقه همکف محل شرکت موصوف
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data