تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده واگذاری یک واحد گلفروشی

  • آگهی گزار شهرداری دزفول (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری)
    کد پارس نماد: 5438499
    استان: خوزستان تاریخ درج آگهی: 1401/11/05
    تاریخ شروع: 1401/11/05 مهلت اسناد: 1401/11/19
    شماره آگهی: مرحله اول منبع: سایت 1401.11.5
    عنوان آگهی: مزایده واگذاری یک واحد گلفروشی
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده مرحله اول ؟
    شهرداری دزفول (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری) در نظر دارد یک واحد گلفروشی در بلوار آفرینش جنوبی، جنب بلوار شهید کمیلی واقع در بوستان گل مریم جنب پمپ آب را در قالب مزایده به صورت عقد اجاره به شرح ذیل واگذار نماید. لذا افرادی که تمایل دارند در مزایده شرکت نمایند می توانند ظرف مدت خوانده از تاریخ 1401.11.3 لغایت 1401.11.19 جهت شرکت در مزایده به واحد امور قراردادهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مراجعه و نسبت به ورایز وجه سپرده و پر نمودن فرم درخواست شرکت در مزایده اقدام نمایند.
    شرایط مزایده :
    1- واریز مبلغ 22.800.000 ریال معادل 5% اجاره کل سال برای یک قطعه زمین گلفروشی در بلوار آفرینش به حساب 0105845860007 نزد بانک ملی شعبه مرکزی بابت سپرده شرکت در مزایده می باشد. (مبلغ سپرده تا سه ماه پس از عقد قرارداد نزد شهرداری باقی می ماند)
    اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مزایده پس از تکمیل توسط پیشنهاد دهندگان باید در سه پاکت لاک و مهر شده و مجزا شامل پاکت الف - محتوی فیش واریزی جهت سپرده و همپنین فیش وارییز خرید اسناد مزایده 
    پاکت ب - محتوی مدارک غیره از قبیل رزومه و کپی برابر اصل - کارت ملی و کپی کارت پایان خدمات یا معافیت دائم پاکت ج- محتوی فرم پیشنهاد قیمت با امضا و اثر انگشت بدون هر گونه قلم خوردگی در وقت و زمان اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری مرکزی گردند
    2- فروش اسناد مزایده از مورخ 1401.11.3 لغایت 1401.11.19 می باشد 
    3- جهت خرید اسناد مزایده واریز مبلغ 1.000.000 ریال به شماره حساب 0105753920005 نزد بانک ملی شعبه مرکزی الزامی می باشد
    4- اخرین مهلت تحویل اوراق و اسناد مزایده تا پایان وقت اداری 1401.11.23 به دبیرخانه شهرداری می باشد
    5- تاریخ و محل و زمان بازگشایی پاکات راس ساعت 9 مورخ 1401.11.24 در محل شهرداری مرکزی دزفول می باشد
    6- در صورت انصراف برندگان اول تا سوم سپرده آنها به نفع شهرداری ضبط خواهد شد 
    7- افراد شرکت کننده در مزایده برای خانم ها باید دارای سن قانونی بالای 187 سال و آقایان نیز دارای کارت پایان خدمت وظیفه باشند و همچنین شرکت کنندگان در مزایده می بایست کپی کارت ملی برابر اصل شده را در پاکت خود قرار داده باشند 
    8 -برنده مزایده حق واگذاری مورد اجاره را تحت هیچ شرایطی به غیر ندارد و مسئولیت تهیه تمامی لوازم به عهده متساجر می باشد 
    9- نصب و احداث امکانات و هرگونه هزینه های انجام شده مورد نیاز و راه اندازی نمودن محل تحویلی به عهده مستجر می باشد 
    10- مسئولیت حفظ و نگهداری از لوازم احداثی راسا به عهده برنده مزایده خواهد بود 
    11- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است و متقاضی حق هیچگونه ادعا و اعتراضی را نخواهد داشت 
    12- پس از بازگشایی پاکت ها و تعیین برنده مزایده و انعقاد قرارداد برنده مزایده مکلف است مدارک ذیل را قبل از امضای قرارداد تحویل دهد 
    الف- چهار فقره چک سه ماهه صادره از حساب بانکی بابت اجاره بها ماهیانه ب- یک فقره چپک صادره از حساب بانکی بابت تخلیه مورد اجاره 
    ج- یک فقره چک صادره از حساب بانکی بابت پرداخت تمام اجاره بها یکساله د- یک فقره ضمانت نامه بانکی یکساله به ارزش 25% کل اجاره بها تعیین شده تسلیم شهرداری قرار دهد.
    13- در صورتی که برنده مزایده ظرف مدت یک هفته اقدام به تحویل مدارک استعلام سوء پیشینه و آزمایش عدم اعتیاد خود نکند برنده بودن نفر اول مزایده لغو شده ونفر بعد به عنوان برنده مزایده تلقی می گردد .
    14- به پیشنهادات مخدوش و فاقد فیش واریزی ترتیب اثر داده نخواهد شد و فردی که نام او برنده اعلام می شود ظرف مدت یک هفته نسبت به عقد قرارداد اقدام نماید .
    15- هزینه های بازسازی محل فوق با هماهنگی و مجوزات از شهرداری به عهده برنده مزایده می باشد و هیچگونه هزینه ای تهاتر نمی گردد 
    16- برنده مزایده حق استفاده از فضای بیشتر از محل مذکور را ندارد در صورت درخواست استفاده بیشتر از فضا مطابق قیمت کارشناسی مازاد محاسبه و به اجاره بها اضافه می گردد.
    17- لازم به ذکر است برنده مزایده موظف است نسبت به تامین تمامی انشعابات آب و برق و غیره و پرداخت قبوض مصرفی و در پایان قرارداد نسبت به اخذ مفاصا حساب از اداره های مربوطه اقدام و تسلیم سازمان نماید.
    18- شهرداری مختار است آن تعداد از افرادی که در سالهای گذشته به عناوین مختلف تعهدات خود را در قبال قرارداد فی مابین عملی ننموده اند و عملکرد آنها مورد رضایت شهرداری نبوده برابر بند 11 همین آگهی اقدام نماید .
    19- شرکت کنندگان در مزایده میبایست کلیه شرایط از لحاظ اقتصادی و میزان درآمد و سایر موارد بررسی نمایند که شهرداری هیچگونه مسئولیتی درحین قرارداد بدلایل بدی آب و هوا و دیگر مشکلات احتمالی در خصوص کاهش اجاره پیشنهادی نخواهد داشت.
    20- کسانی حق شرکت در مزایده را دارند که هیچگونه بدهی به شهرداری در رابطه با قراردادهای قبلی را نداشته باشند و شرط شرکت در مزایده ارائه مصافا حساب از شهرداری می باشد .
    21- داشتن رزومه کاری و اطلاعات مفید در زمینه تولید نهال، گل فصلی، احداث گلخانه های موقت و مواردی از این قبیل الزامی می باشد.
    22- پس از تحویل گلخانه هر گونه تغییرات و تعمیرات با هماهنگی سازمان، به عهده مستاجر می باشد.
    مورد مزایده :
    محل یک قطعه زمین گلفروشی در بلوار آفرینش جنوبی، جنب بلوار شهید کمیلی واقع در بوستان گل مریم جنب پمپ آب به متراژ تقریبا 500 متر که 200 مترمربع از آن جهت احداث گل خانه و 300 متر از زمین اطراف آن می باشد.
    مدت زمان قرارداد یک سال کامل شمسی می باشد که در صورت رضایت مندی و کارشناسی مجدد تا 3 سال دیگر قابل تمدید می باشد.
    طبق نظریه کارشناسی دادگستری به شماره 34079 مورخ 1401.11.2 اجاره پایه مزایده ماهیانه پیشنهادی برای محل گلفروشی در بلوار آفرینش جنوبی، جنب بلوار شهید کمیلی واقع در بوستان گل مریم جنب پمپ آب به مبلغ 38.000.000 ریال می باشد.
    لازم به ذکر است که برندگان مزایده فوق مبلغ کارشناس رسمی دادگستری را می بایست پرداخت نماید.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خوزستان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data