تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه رنگ آمیزی، پاکسازی، شستشوی نما ...

  • آگهی گزار شهرداری منطقه 6 تهران
    کد پارس نماد: 5436668
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1401/11/05
    تاریخ شروع: 1401/11/05 مهلت اسناد: 1401/11/15
    شماره آگهی: شماره 88- 1401 منبع: همشهری 1401.11.5
    عنوان آگهی: مناقصه رنگ آمیزی، پاکسازی، شستشوی نما ...
    شرح آگهی:

    آگهی مناقصه ؟
    شماره 88- 1401
    شهرداری منطقه 6 تهران در نظر دارد موارد مندرج در جدول زیر را، از طریق برگزاری تشریفات مناقصه عمومی به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید. لذا جهت شرکت در مناقصه مذکور از کلیه اشخاص حقوقی دعوت به عمل می آید.
    الف) مبلغ و حساب سپرده ی شرکت در مناقصه :
    حساب سپرده به شماره ۱۰۰۵۰۱۲۴۷۰ به نام سپرده امانی پیمانکاران منطقه شش نزد بانک شهر شعبه میدان سید جمال الدین اسد آبادی میباشد که متقاضیان میتوانند مبلغ سپرده را به صورت نقد به حساب مذکور واریز و اصل رسید مربوطه را در پاکت الف قرار دهند و یا اصل ضمانتنامه صادره از بانکهای معتبر به مبلغ سپرده مذکور حداقل دارای سه ماه اعتبار از تاریخ صدور در پاکت الف قراردهند.
    ب) محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات متقاضیان میتوانند اسناد مناقصه را از اداره قراردادهای شهرداری منطقه 6 تهران واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی میدان سید جمال الدین اسد آبادی ساختمان شماره یک طبقه سوم واحد قراردادها تحویل گرفته و پس از تکمیل وفق اسناد مناقصه نسبت به تحویل آن به دبیرخانه مرکزی شهرداری منطقه 6 تهران واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی میدان سید جمال الدین اسد آبادی ساختمان شماره دو طبقه ی همکف اقدام نمایند.
    د) مهلت ارائه اسناد : ده روز از تاریخ چاپ و انتشار آگهی
    بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار است و هزینه آگهی (به نسبت مبلغ معامله) به عهده برندگان مناقصه می باشد ضمنا مشروح شرایط اختصاصی و فنی و شرایط عمومی در اسناد مناقصه درج گردیده که شرکت کنندگان باید تمامی صفحات مدارک و اسناد مناقصه را مهر (اشخاص حقوقی) و امضا نموده و در پاکت های مجزا (الف) و (ب) به صورت لاک و مهر شده طبق شرایط مناقصه تحویل دبیرخانه منطقه نمایند. اسناد مناقصه از طریق تالار آگهی معاملات شهرداری تهران به نشانی business.tehran.ir قابل رویت می باشد. نظر به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در منطقه 6 تعهد به اجرای ضوابط زیست محیطی، ایمنی، سلامت و کیفیت از الزامات پروژه ها و خدمات میباشد. تمامی متقاضیان شرکت در مناقصه موظفند در هنگام تحویل پاکت ها به دبیرخانه، نسبت به ارائه شناسه ملی برای اشخاص حقوقی و کد ملی و تاریخ تولد برای اشخاص حقیقی اقدام نمایند.

    موضوع  برآورد اولیه سالیانه (ریال) مبلغ سپرده (ریال)  مدت  رتبه مورد نیاز  شرایط متقاضی 
    رنگ آمیزی، پاکسازی، شستشوی نما و المانهای شهری سطح منطقه شش در طرح استقبال از نوروز 1402 14.455.000.000 450.000.000 6 ماه  ابنیه یا رنگ آمیزی 
    دارا بودن گواهینامه تعیین توان فنی و تشخیص صلاحیت معتبر در رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور یا رشته رنگ آمیزی از اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور خدمات شهری شهرداری تهران با رتبه مرتبط با مبلغ پیمان، دارای ظرفیت ریالی و سقف مجاز انجام کار.
    دارای تاییدیه کارت الکترونیک یا وضعیت معتبر از سامانه تامین کنندگان کالا و خدمات شهرداری تهران در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در روز برگزاری مناقصه

     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data