تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید مناقصه نگهداری فضای سبز و تاسیسات اراضی شرق بزرگراه

  • آگهی گزار سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران
    کد پارس نماد: 5386985
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1401/10/22
    تاریخ شروع: 1401/10/22 مهلت اسناد: 1401/11/02
    شماره آگهی: 1 - 30- 401 منبع: همشهری 1401.10.22
    عنوان آگهی: تجدید مناقصه نگهداری فضای سبز و تاسیسات اراضی شرق بزرگراه
    شرح آگهی:

    آگهی تجدید مناقصه عمومی شماره 1 - 30- 401 ؟
    سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در نظر دارد نگهداری فضای سبز و تاسیسات اراضی شرق بزرگراه شهید مدرس حدفاصل بزرگراه های شهید سلیمانی و شهید همت را از طریق مناقصه عمومی واگذار نماید. بدینوسیله از اشخاص حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می آید.
    1- محل اجرای پروژه: ضلع شمال بزرگراه شهید سلیمانی- شمال ایستگاه مترو- جنب خروجی به بزرگراه شهید مدرس شمال
    2- مدت اجرای کار : یکسال شمسی 
    3- مبلغ برآورد اولیه پروژه (بدون احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده):  یکصد و نوزده میلیارد (119.000.000.000 ) ریال می باشد 
    4- شرایط متقاضی: دارا بودن حداقل رتبه 4 کشاورزی از سازمان برنامه و بودجه کشور، انجام مراحل ثبت شرکت متقاضی در سامانه تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات موجود در پرتال شهرداری تهران به همراه اخذ تاییدیه آن سازمان از بوستانها و فضای سبز شهر تهران و گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی الزامی می باشد.
     5- محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات: 
    متقاضیان می توانند جهت دریافت و تکمیل اسناد تجدید مناقصه به سایت سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران به نشانی Http://parks.tehran.ir مراجعه نمایند.
    همچنین متقاضیان پس از مطالعه و آگاهی کامل از شرایط مناقصه، نسبت به تکمیل و مهر و امضاء اسناد و فرم های درخواستی و پیشنهاد قیمت برابر با شرایط مندرج در اسناد اقدام و پاکت سربسته و لاک و مهر شده را در موعد مقرر (حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از تاریخ درج آگهی) تحویل اداره پست جهت ارسال به دبیرخانه مرکزی سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران به آدرس -: تهران - میدان آرژانتین - ابتدای خیابان بیهقی- شماره 32 با کد پستی 1514845411 اقدام نمایند. لازم به ذکر است موضوع و شماره مناقصه باید حتماً بر روی پاکات الف و ب پاکت پستی قید گردد و همچنین پاکات الف و ب به صورت مجزا در پاکت پستی قرار گیرد 
    ضمناً می بایست کلیه اسناد با قید عبارت (قبول است) توسط دارندگان حق امضاء مجاز ممهور و امضاء گردد که شرکت کنندگان مناقصه پس از تسلیم پیشنهاد خود، به هیچ عنوان مجاز به پس گرفتن، تغییر، اصلاح و یا انصراف از ارائه پیشنهاد نخواهند بود.
    6) سپرده شرکت در مناقصه: ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی (با اعتبار حداقل سه ماهه) و یا واریز وجه نقد به مبلغ پنج میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون (5.950.000.000) ریال به حساب شماره 1006074438 نزد بانک شهر شعبه آرژانتین- الوند به نام سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران
    7) مهلت دریافت اسناد و ارائه پیشنهاد: حداکثر 10 روز از تاریخ انتشار آگهی
    بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و هزینه درج آگهی در روزنامه و رعایت کلیه الزاماتHSE به عهده برنده مناقصه می باشد.
    سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران
    Http://parks.tehran.ir


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data