تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده اخذ عوارض ورودی جمعه بازار مرحله دوم نوبت دوم

  • آگهی گزار شهرداری اهر
    کد پارس نماد: 5251579
    استان: آذربایجان شرقی تاریخ درج آگهی: 1401/09/17
    تاریخ شروع: 1401/09/10 مهلت اسناد: 1401/09/22
    شماره آگهی: مرحله دوم نوبت دوم منبع: محلی آذربایجان شرقی 1401.9.10
    عنوان آگهی: مزایده اخذ عوارض ورودی جمعه بازار مرحله دوم نوبت دوم
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده عمومی اجاره بها اموال غیر منقول شهرداری اهر ( مرحله دوم - نوبت دوم ) ؟
    شماره 1401/2/213757 تاریخ 1401.9.9  
    شهرداری اهر در نظر دارد با استناد به ماده 13 آئین نامه مالی شهرداری ها و برابر مجوز و مصوبه شماره 61 شورای اسلامی شهر در نظر دارد اخذ عوارض ورودی جمعه بازار (واقع در شهرک شیخ شهاب الدین اهری - جنب پارک آتالار) را به مدت یکسال کامل شمسی از طریق آگهی مزایده عمومی به متقاضیان واجد الشرایط به صورت اجاره و سایر شرایط مندرج در اسناد و مدارک مزایده  واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد و تحویل اسناد مزایده تا بازگشایی پیشنهادات از طریق درگاه سمانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد ایران انجام خواهد شد و لازم است مزایده گران جهت شرکت در مزایده در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه مذکور نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضا الکترونیکی به صورت برخط اقدام لازم را به عمل آورند. 

    ردیف   عنوان مزایده اجاره بها  قیمت پایه
    (ماهیانه -ریال)
    مبلغ سپرده شرکت در مزایده (ریال)
    1 اخذ عوارض ورودی جمعه بازار (واقع در شهرک شیخ شهاب الدین اهری - جنب پارک آتالار 360.000.000 18.000.000

    ۱- مبلغ پنج درصد سپرده شرکت در مزایده بشرح مندرج در جدول فوق بایستی بصورت نقدی بحساب سپرده شهرداری اهر بشماره ۳۱۰۰۰۰۰۱۸۶۴۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه مرکزی اهر واریز و یا با ارائه ضمانتنامه بانکی با اعتبار سه ماهه در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.
    تاریخ انتشار از تاریخ ۱۴۰۱.۰۸.۲۶ ساعت ۸:۰۰ تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۹.۲۲ ساعت ۱۲:۳۰ مهلت بازدید از تاریخ ۱۴۰۱.۰۸.۲۶ تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۹.۰۷ روزانه از ساعت ۰۷:۳۰ تا ساعت ۲۳:۵۹
    *مهلت دریافت اسناد تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۹.۰۷ تا ساعت ۱۴:۳۰ مهلت ارائه پیشنهاد از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ساعت ۸:۰۰ تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۹.۲۲ ساعت ۱۲:۳۰ زمان بازگشایی تاریخ ۱۴۰۱.۰۹.۲۲ ساعت ۱۳:۳۰ زمان اعلام برنده ۱۴۰۱.۰۹.۲۳ ساعت ۱۰:۰۰ خواهد بود.
    مهلت زمان ارائه اصل ضمانت نامه یا اصل فیش واریزی سپرده شرکت در مزایده و گواهی سوء پیشینه کیفری به دبیرخانه شهرداری اهر حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۱.۰۹.۲۲ میباشد در صورت عدم ارائه اسناد و مدارک مندرج در این بند کمیسیون پیشنهاد را مردود اعلام خواهد کرد. ۴ لازم بذکر است آگهی فوق همزمان در روزنامه کثیر الانتشار سراسری طرح نو جهت اطلاع عموم درج میگردد و برابر تبصره یک ماده ۱۳ قانون شهرداریها کلیه هزینه های آگهی به عهده برنده مزایده خواهد بود.
    ۵ - شهرداری اهر در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات بصورت یکطرفه مختار است و به پیشنهادات مبهم و غیر شفاف ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    6- شرکت در مزایده به منزله قبول کلیه شرایط و مفاد مزایده خواهد بود و به پیشنهادات ناخوانا و مخدوش و خالی از اعلام مبلغ ترتیب اثر داده نخواهد شد و رعایت قوانین منع مداخله کارمندان و کارکنان دولت در امور پیمانکاری توسط متقاضیان الزامی است.
    7-  چنانچه برنده مزایده حداکثر تا هفت روز از ابلاغ قانونی جهت عقد قرارداد حاضر نشود سپرده او به نفع شهرداری اهر ضبط خواهد شد در خصوص نفرات دوم و سوم نیز در صورت ابلاغ شهرداری اهر بدین نحو عمل خواهد گردید.
    8-  سایر شرایط اطلاعات و نحوه واگذاری مربوط به این آگهی در اسناد مزایده مندرج است. 
    9- اطلاعات تماس و آدرس دستگاه مزایده گذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مزایده و ارائه مدارک لازم: آدرس: آذربایجان شرقی شهرستان اهر خیابان شهید آل محمد نرسیده به بیمارستان سابق ساختمان شهرداری اهر تلفن شماره تلفن های 2-44232401 - 041
     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان شرقی,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data