تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار جهت قرارداد تهیه مصالح، ساخت و نصب سقف کاذب، کمد و کابینت و ...

  • آگهی گزار شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام)
    کد پارس نماد: 5235007
    استان: بوشهر تاریخ درج آگهی: 1401/09/14
    تاریخ شروع: 1401/09/14 مهلت اسناد: 1401/09/21
    شماره آگهی: نوبت اول- 23- 1401 منبع: ایران 1401.9.14
    عنوان آگهی: تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار جهت قرارداد تهیه مصالح، ساخت و نصب سقف کاذب، کمد و کابینت و ...
    شرح آگهی:

    تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای توام با ارزیابی کیفی ؟
    نوبت اول 
    انتخاب پیمانکار جهت قرارداد تهیه مصالح، ساخت و نصب سقف کاذب، کمد و کابینت و پارتیشن بندی از جنس MDF در واحدهای مختلف پتروشیمی جم مناقصه شماره 23- 1401 
    شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام) در نظر دارد جهت انتخاب پیمانکار جهت تهیه مصالح، ساخت و نصب سقف کاذب ، کمد و کابینت و پارتیشن بندی از جنس MDF در واحد های مختلف پتروشیمی جم از طریق مناقصه عمومی، به پیمانکاران واجد شرایط را شناسایی نماید. فلذا از شرکت هایی که آمادگی و توانایی انجام موضوع مناقصه را داشته و دارای سوابق و تجربیات موثر و مرتبط می باشند دعوت می شود از تاریخ درج آگهی (1401.9.14 و 1401.9.16) تا تاریخ 1401.9.21 به تارنمای (وب سایت) پایگاه اطلاع رسانی معاملات پتروشیمی جم به آدرس https://tender.jpcomplex.com مراجعه و اسناد مناقصه را از طریق این تارنما (وب سایت) دریافت (دانلود) نمایند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88652978-021 تماس حاصل نمایند.
    الف- شرح مختصر کار: انتخاب پیمانکار جهت تهیه مصالح، ساخت و نصب سقف کاذب ، کمد و کابینت و پارتیشن بندی از جنس MDF در واحدهای مختلف پتروشیمی جم
    ب- نکات مهم: شرکت های واجد شرایط می بایست ضمن مطالعه اسناد جهت اطلاع از موضوع مناقصه، اسناد ارزیابی کیفی را مطابق دستورالعمل مندرج در آن بررسی و تکمیل و به همراه مستندات مربوطه در پاکت «د» به صورت لاک و مهر شده تحویل دبیرخانه شرکت پتروشیمی جم واقع در دفتر تهران تحویل نماید.
    شایان ذکر است که ارائه شماره تلفن و نشانی پست الکترونیک متقاضی شرکت در فراخوان شناسایی پیمانکار به همراه اسناد ارزیابی کیفی، برای تداوم اطلاع‌رسانی‌ها الزامی است.
    توضیح: در صورت هرگونه نقص در ارائه مستندات و یا عدم تکمیل موارد فوق، ارزیابی کیفی و تشخیص صلاحیت متقاضی قابل بررسی نمی باشد و ارائه مدارک مورد اشاره و عدم تایید صلاحیت، هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
    پس از ارزیابی کیفی و تشخیص صلاحیت متقاضیان و مشخص شدن فهرست کوتاه مناقصه گران، از شرکت های تائید شده در مرحله ارزیابی کیفی، دعوت به شرکت در مناقصه خواهد شد. حداقل امتیاز قابل قبول برای تایید صلاحیت مناقصه گران 60  درصد امتیاز کل می باشد.
     شرایط مناقصه:
    -مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی مناقصه: از تاریخ درج اولین نوبت آگهی در روزنامه 1401.9.14 لغایت 1401.9.21 می باشد.
    - آخرین مهلت تحویل پاکت «د» (مستندات ارزیابی کیفی): ساعت پایان وقت اداری روز دو شنبه مورخ 1401.9.28 می باشد.
    - مبلغ ضمانت نامه شرکت در مناقصه 400،000،000 ریال معادل چهل میلیون تومان خواهد بود.
    - سایر جزئیات و اطلاعات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی مناقصه مندرج است.
    -شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام) در بررسی مستندات و نیز در رد یا قبول هریک یا تمام مستندات ارزیابی کیفی ارائه شده توسط شرکت‌ها بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد مختار است.
    -پاکت «د» (مستندات ارزیابی کیفی) پس از لاک و مهر مطابق زمان مقرر تحویل دبیرخانه­ی دفتر مرکزی پتروشیمی جم واقع در تهران گردد و رسید دریافت شود.
    آدرس مناقصه گزار (دفتر مرکزی) جهت تحویل پاکت «د» ارزیابی کیفی: تهران، توانیر، خیابان شهید عباسپور، خیابان نظامی گنجوی، شماره 27، شرکت پتروشیمی جم
    روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم
     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: بوشهر,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data