تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
استعلام خرید مصالح ساختمانی و عمرانی جهت انبار امور شهر منطقه

  • آگهی گزار شهرداری منطقه یک شیراز
    کد پارس نماد: 4811373
    استان: فارس تاریخ درج آگهی: 1401/05/20
    تاریخ شروع: 1401/05/20 مهلت اسناد: 1401/05/30
    شماره آگهی: 8546 منبع: سایت 1401.5.20
    عنوان آگهی: استعلام خرید مصالح ساختمانی و عمرانی جهت انبار امور شهر منطقه
    شرح آگهی:

    « استعلام بها »   در اجرای درخواست شماره 8546 مورخ  1401.5.18 ؟
    شهرداری منطقه یک شیراز درنظر دارد نسبت به خرید مصالح ساختمانی و عمرانی جهت انبار امور شهر منطقه با مشخصات زیر اقدام نماید.خواهشمند است حداقل قیمت پیشنهادی خودرا حداکثر تا ساعت 13:30 روز یکشنبه مورخ 1401.5.30 حضوراً به شیراز – چهارراه خلدبرین -  جنب پارک خلدبرین -   شهرداری منطقه یک تحویل نمایید، تا در صورت صرفه و صلاح شهرداری برابر مقررات اقدام گردد

    ردیف مشخصات قیمت واحد ریال قیمت کل پیشنهادی ریال
    1 خرید مصالح ساختمانی و عمرانی جهت انبار امور شهر منطقه  9.196.850.000 -

    جمع کل قیمت پیشنهادی ( ریال )(حروف )     
    2    محل استفاده :  سطح منطقه یک
    3    مدت بکارگیری: 6 ماه 
    4    دستگاه نظارت : معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک 
     به مبلغ بیش از 10.000.000.000 ریال ترتیب اثر داده نخواهد شد.     درصورت ارائه گواهی ثبت نام، مالیات بر ارزش افزوده به فروشنده پرداخت می شود.     شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مجاز و مختار است.
        هیچگونه مبلغی تحت عنوان پیش پرداخت به برنده استعلام پرداخت نمی گردد.     به پیشنهادهای مشروط، مخدوش و مبهم ترتیب اثر داده نخواهد شد.    پیشنهاد دهندگان باید پیشنهادات مکتوب خود را به صورت عدد و حروف ارائه نمایند. درصورت دوگانگی مبلغ، مبلغ حروفی معتبر است.    پیشنهاد دهنده باید براساس برآورد پیوست و مشخصات فنی ، پیشنهاد خود را به ¬صورت کتبی ارائه نماید.    برنده استعلام موظف به پرداخت 10 درصد کل مبلغ پیمان از طریق ارائه ضمانتنامه بانکی یا واریز نقدی به  حساب سپرده شماره 700791888145 شهرداری شیراز نزد بانک شهر بابت حسن انجام تعهدات پیمان قبل¬از انعقاد قرارداد می باشد، که  پس از انجام کلیه تعهدات  قرارداد از سوی برنده استعلام و تایید کارفرما و ارائه صورتجلسه تحویل قطعی  مسترد خواهد شد    بعد از بازگشایی پاکات استعلام، قیمت برنده در صورت منجر شدن به اجرا می بایست بدون تعدیل تا پایان اجرا اعتبار داشته باشد.    با توجه به اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوبه 94.4.31 و حذف ماده 104 قانون پرداخت مالیات بر درآمد و مالیاتهای تکلیفی پرداخت مالیات به عهده طرف قرارداد بوده و شهرداری در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.    مدت قرارداد 6 ماه می باشد.     ارائه کد اقتصادی الزامی است.
        اقلام درخواستی قبل از ارسال می بایست به تایید کارفرما برسد.    در صورت ارسال اقلام درخواستی  که مورد تایید کارفرما نباشد ، فروشنده موظف به مرجوع نمودن آن ها با هزینه خود می باشد.    درصورت نیاز و درخواست کارفرما ارائه تاییدیه اداره استاندارد برای کلیه مصالح از سوی پیمانکار الزامی می باشد .    پیمانکار موظف به تهیه و حمل و تخلیه مصالح خواسته شده از سوی کارفرما ظرف مدت یک هفته از تاریخ درخواست می باشد.    سایرشرایط (خصوصی) ومشخصات فنی اقلام درخواستی دراسناداستعلام می باشد       برنده استعلام اقرار مینماید که با علم و اطلاع و با در نظر گرفتن تمامی جوانب در استعلام شرکت نموده و در صورت افزایش قیمت و یا نوسانات ارزی و یا به هر دلیل دیگری مبلغ پیشنهادی افزایش داده نخواهد شد.    هزینه بارگیری، حمل و تخلیه در محل تعیین شده از سوی خریدار به عهده فروشنده می باشد.
        بیمه کالا از زمان بارگیری، حمل تا تخلیه آن در محل مورد نظر خریدار به عهده فروشنده می باشد.
        کلیه متقاضیان شرکت در استعلام بهاء موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir  می باشند                                                                          
    حوزه مناقصه گذار : منطقه یک

     


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: فارس,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data