تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده انواع لاستیک بزرگ و کوچک ..

  • آگهی گزار شهرداری تفت
    کد پارس نماد: 4761882
    استان: یزد تاریخ درج آگهی: 1401/05/04
    تاریخ شروع: 1401/05/04 مهلت اسناد: 1401/05/05
    شماره آگهی: مرحله اول منبع: سایت 1401.5.4
    عنوان آگهی: مزایده انواع لاستیک بزرگ و کوچک ..
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده مرحله اول
    شهرداری تفت در نظر دارد به استناد صورتجلسه شماره ۵۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/4
    شورای محترم اسلامی شهر تفت ، مورد ضایعاتی شهرداری نفت به شرح جدول ذیل که در محوطه انبار شهرداری نفت تجمیع شده بفروش رساند . لذا متقاضیان میتوانند از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران  بصورت الکترونیکی اقدام نمایند. لازم بذکر است زمان انتشار در سایت: ساعت ۱۶:۳۰ مورخ ۱۴۰۱.۰۴.۲۸ و مهلت دریافت اسناد مزایده ساعت ۱۹:۰۰ مورخ ۱۴۰۱.۰۵.۰۵ و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت: ساعت ۱۹:۰۰ مورخ ۱۴۰۱.۰۵.۱۵ تاریخ بازدید: ۱۴۰۱.۰۴.۲۸ لغایت ۱۴۰۱.۰۵.۰۵ در ساعت اداری و با هماهنگی با انبار دار ، بازگشایی در مورخ ۱۴۰۱.۰۵.۱۸ واعلام برنده در مورخ ۱۴۰۱.۰۵.۱۹ می باشد.

    مورد ضایعاتی وزن تقریبی کیلوگرم قیمت واحد پایه بها کارشناسی جمع کل تقریبی مبلغ 5% سپرده شرکت در مزایده ریال 
    انواع لاستیک بزرگ و کوچک 30004.00012.000.00011.000.000
    چدن2000100.000200.000.000
    شیشه 60050003.000.000 


    شرایط مزایده :
    1-واریز ۵% از مبلغ کارشناسی به عنوان سپرده شرکت در مزایده بحساب سپرده شماره ۲۰۳۰۰۸۴۴۳۰ نزد بانک تجارت نفت به نام شهرداری تفت الزامی است.
    ٢- هزینه آگهی و هزینه کارشناسی انجام شده مزایده برعهده برنده مزایده می باشد . ٢- محاسبه و لحاظ نمودن مالیات بر ارزش افزوده بر عهده برنده مزایده می باشد. ۴- شهرداری در رد و قبول هریک از پیشنهادات مختار است . ۵- به پیشنهادات مبهم و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۶- سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مزایده موجود است . ۷- به پیشنهاداتی که پایین تر از قیمت کارشناسی واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۸-هرگاه برندگان مزایده به ترتیب اول، دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها ضبط خواهد شد. 9- برگزاری مزایده و ارسال پیشنهاد صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران  می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده و ارسال فیش تضمین شرکت در مزایده و مدارک درخواستی و پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر است. کلیه اطلاعات موارد فروش شامل مشخصات ، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده بررسی و انتخاب می باشد. توجه : علاقه مندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس حاصل نمایند. ۱۰- سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مزایده پیوست عنوان گردیده که کلیه اسناد مزایده از جمله این آگهی می بایست با امضا الکترونیکی تایید کردند.
    در مورد اشخاص حقوقی علاوه بر امضاء الکترونیکی مدیران مجاز براساس آخرین آگهی تغییرات شرکت در صورت عنوان شدن به همراه مهر شرکت (امضا الکترونیکی • پر شرکت نیز درج گردد)
    توجه: آکهی، اسناد و مستندات پیشنهاداتی که فاقد تاییدیه امضا الکترونیکی باشند رد و مورد رسیدگی واقع نمی کردند.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: یزد,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data