تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان استعلام بها واگذاری محل بوفه بیمارستان

  • آگهی گزار شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار
    کد پارس نماد: 4698013
    استان: کردستان تاریخ درج آگهی: 1401/04/15
    تاریخ شروع: 1401/04/15 مهلت اسناد: 1401/04/16
    شماره آگهی: مرحله دوم منبع: سایت 1401.4.15
    عنوان آگهی: فراخوان استعلام بها واگذاری محل بوفه بیمارستان
    شرح آگهی:

    آگهی استعلام بها (مرحله دوم)
    واگذاری محل بوفه بیمارستان امام حسین ع
    شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار در نظر دارد در راستای یازدهمین کمیته ساختار و فناوریهای مدیریتی دانشگاه در سال 1400 محل بوفه بیمارستان  امام حسین (ع) خود را برابر با شرایط و مشخصات مورد نظر اعلامی از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار نماید.
    مهلت دریافت اسناد مزایده: از تاریخ انتشار در سامانه 1401.4.8 لغایت 1401.4.16
    محل تحویل اسناد مزایده: شرکت کنندگان می توانند از تاریخ درج آگهی برای دریافت شرایط مزایده و قراردادو ثبت درخواست به آدرس ستاد ایران سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد مراجعه نمایند.
    تذکر مهم : برگزاری کلیه مراحل فرایند مربوط به مزایده مذکور صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد ایران انجام می گیرد لذا شرکت کنندگان الزاما از طریق سامانه مذکور نسبت به ارائه کلیه اسناد مزایده قرارداد و مدارک درخواستی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است ارسال اسناد به صورت فیزیکی قابل قبول نمی باشد.
    مهلت ثبت و ارسال پیشنهادات پاکات الف و ب و ج: 
    شرکت کنندگان در مزایده می بایست تصویر سپرده یا ضمانتنامه شرکت در مزایده اسناد و مدارک درخواستی و فرم پیشنهاد قیمت خود را در پاکت الف ب و ج سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تا مورخه 1401.4.16 ثبت نمایند.
    هرگونه تسلیم، تحویل ، اصلاح، جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهادات توسط شرکت کنندگان لغایت 72 ساعت قبل از بازگشایی پیشنهادات از طریق دبیرخانه حراست امکان پذیر می باشد. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شرکت کننده حق هر گونه ادعا و اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید.
    تبصره: به استناد ابلاغیه دبیر کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مبنی بر الزام به کارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکت های ب و ج و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر گرم صرفا اسناد پاکت های پیشنهاد ب و ج دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه بازگشایی پاکت های ب و ج اسناد فیزیکی کاغذی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
    آدرس کارفرما: استان کردستان شهرستان بیجار خیابان طالقانی - چهارراه شهرداری - شبکه بهداشت و درمان دفتر حراست - کد پستی : 44156-66516
    نوع و مبلغ تضمین و یا سپرده شرکت در مزایده: شرکت کنندگان مبلغ تضمین را بصورت اصل فیش بانکی و یا به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل اعتبار 3 ماه به شماره حساب مندرج در شرایط مزایده  اقدام نمایند.
    تاریخ تشکیل کمیسیون بازگشایی معاملات و بازگشایی پینشهادات پاکات الف ب و  ج : کمیسیون معاملات دانشگاه در مورخه 1401.4.20 ساعت 10 صبح در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار تشکیل می گردد.ضمنا شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 08738224001 تماس حاصل نمایند.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کردستان,
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data