تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش تعداد ۵۱۴۳ رول کاغذ دیواری از نوع HOHENBERGER ساخت آلمان

  • آگهی گزار شعبه سوم اجرای احکام مدنی مجتمع قضایی شهید صدر تهران
    کد پارس نماد: 3757058
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1400/06/22
    تاریخ شروع: 1400/06/21 مهلت اسناد: 1400/07/10
    شماره آگهی: 140068460000279018 منبع: سایت 1400.6.22
    عنوان آگهی: مزایده فروش تعداد ۵۱۴۳ رول کاغذ دیواری از نوع HOHENBERGER ساخت آلمان
    شرح آگهی: شماره آگهی: 140068460000279018
    شماره پرونده:A96BF62D97AD4EFCA5063836A95B10F4

    تاریخ صدور:1400/06/21

    شعبه صادر کننده:شعبه سوم اجرای احکام مدنی مجتمع قضایی شهید صدر تهران

    موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

    متن آگهی:

      اگهی  مزایده

    محکوم له "  سعید دنیائی  با  وکالت ابوالفضل پارسایی  جو

    محکوم علیه "  اقای علیرضا  بابا خانیان

    موضوع مزایده "  فروش اموال  منقول

    نظر به صدور  اجراییه  شماره 9910422161300099  مورخ 1399/04/22  صادره  از شعبه 77  دادگاه عمومی تهران محکوم علیه  علیرضا  باباخانیان  محکوم به  پرداخت  مبلغ 3/000/000/000  ریال بابت  چک شماره 330437  مورخ 1397/12/26  بانک پاسارگاد  در حق  عید دنیائی  داریان  وپرداخت  مبلغ  150/000/000 ریال  بایت نیم عشر اجرایی  در حق دولت  محکوم گردیده  است  نظر به تعرفه اموال  به کارشناس  رشمی دادگستری ومصون ماندن  نظریه کارشناسی از هرگونه اعتراض  نظریه  کارشناسی  به  شرح ذیل می باشد

    نظریه کارشناسی

    در خصوص پرونده اجرایی کلاسه 9900742 نزد آن شعبه محترم موضوع ارزیابی اموال منقول برابر با صورتجلسه توقیفی مورخ 6/3/1400 در راستای محکومیت آقای علیرضا باباخانیان در حق آقای سعید دنیائی داریان با وکالت آقای ابوالفضل پارسایی باستحضار می رساند، پس از اطلاع از مفاد قرار صادره ضمن مراجعه به شعبه و مطالعه پرونده در معیت محکوم له پرونده به نشانی کالای توقیفی واقع در زعفرانیه - خیابان آصف- میدان حجازی - بلوار بهزادی - پلاک ۱۹ مراجعه و آقای باباخانیان در محل حاضر و با دلالت و راهنمایی ایشان از اموال توقیفی بازدید بعمل آمد که با توجه به نوع، مدل، کمیت، کیفیت، قیمت اقلام مشابه در بازار و همچنین سایر جهات موثر در قیمت گذاری ارزش آنها بشرح ذیل اعلام و برآورد می گردد.

    شرح لوازم توقیفی:

    تعداد ۵۱۴۳ رول کاغذ دیواری از نوع HOHENBERGER ساخت آلمان در طرح، رنگ و کیفیت متفاوت و در عرض ۵۳ سانشیمن با طول ۱۰ متر در قالب ۵ آلبوم مختلف

    توضیحات:

    1- با توجه به بررسی بعمل آمده و همچنین اظهارات طرفین کالای فوق حداقل مربوط به ۱۰ سال قبل می باشد.

    ۲- بلحاظ اینکه سال تولید کالا به بیش از ۱۰ سال بر میگردد احتمال می رود در کیفیت اثر داشته باشد (البته موثر بودن کیفیت در زمان نصب و یا بعد از آن هویدا خواهد شد)

    3- برند کالا HOHENBERGER و مربوط به کشور آلمان می باشد.

    ۴- یکی از عوامل موثر در فروش کالای مذکور در بازار و با خرید آن توسط عوامل تهیه و توزیع عقبه داشتن نمونه کاغذها در بازار می باشد که در مورد اخیر ممکن است با توجه به اینکه کل محموله کاغذ از نوع مدل فوق همین تعداد باشد لذا در ارزیابی و قیمت گذاری این امر (باصطلاح بشت نداشتن کاغذ) موثر خواهد بود.

    5- مورد دیگری که توجه خریداران کاغذ خواهد بود ممکن است از این تعداد کاغذ بخشی فروش رفته و بخش دیگر نیز بلحاظ موارد خاصی که مد نظر خریداران بوده بفروش نرود .

    6- با توجه به اینکه تفکیک نمودن کالا از نظر مرغوبیت و کیفیت نسبت به هم میسر نبوده لذا با لحاظ قرار دادن قیمت میانگین از هر حیث قیمت پایه هر رول کاغذ تعیین و مشخص گردید.

    ۷- ضمنا تعداد ۸۲ رول کاغذ که تعداد آنها در صورتجلسه از ۷ رول کمتر بوده بلحاظ کاربردی نبودن و احتمال عدم فروش از لیست مذکور حذف گردید.

    * ارزیابی اموال فوق بر اساس صورتجلسه توفیقی و بازدید از محل و همچنین بررسی های بعمل آمده از مراکز تهیه و توزیع کالا از هر حیت تنظیم، و چنانچه بعد از ارزیابی و تقدیم گزارش اسناد و مدارک مثبته جدید و قابل قبول از سوی هر یک از طرفین پرونده ارائه و در نتیجه گزارش موثر باشد. مسئولیتی متوجه کارشناس نبوده و در صورت ارجاع مجدد از سوی مرجع محترم نسبت به ارایه نظریه تکمیلی اقدام خواهد شد.

    * ارزش پایه به هر رول کاغذ فوق بمبلغ 1/100/000 ریال و در مجموع ۵۱۶۳ عدد جمعا بمبلغ 5/649/600/000 ریال معادل پانصد.شصت وچهر میلیون ونهصدوشصت هزار  تومان اعلام و برآورد می گردد.

     مقرر گردید م اقلام  موصوف  از طریق مزایده  به نشانی  تهران شیخ بهائی خیابان دوازده متری اول طبقه اول مجتمع قضایی شهید صدر از طریق مزایده در تاریخ  1400/06/07 راس ساعت 9/30 صبح مطابق مقررات زیر به فروش می رسد:

    الف) مدارک لازم جهت حضور و شرکت در جلسه مزایده:

    1)    تهیه و پر کردن فرم درخواست شرکت در جلسه مزایده بطور کامل و با قید مشخصات موضوع مزایده (فرم مذکور از واحد فتوکپی مجتمع قابل تهیه است)؛

    2)    کارت ملی معتبر و الصاق تصویر کارت ملی به فرم شرکت در جلسه؛

    3)    چک تضمین شده به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی نهایی شخص متقاضی در وجه اجرای احکام مدنی این مجتمع به شناسه ملی 14002867577 به شماره سیبای 2171299040008 IR51017000000 بانک ملی شعبه شهید فهمیده تهران؛

    ب) مقررات حضور و شرکت در جلسه مزایده:

    1)    تشریفات انجام مزایده مطابق قانون اجرای احکام مدنی مصوب 1356 است و قیمت پایه مال موضوع مزایده بر اساس نظریه کارشناسی می باشد.

    2)    به مدارک ناقص یا چک های ارائه شده با مبالغ کمتر از مبلغ ارزیابی پایه کارشناسی ترتیب اثر داده نمی شود. همچنین ارائه چک اشخاص یا برگه اعلام موجودی حساب دریافت شده از دستگاه خودپرداز مورد قبول نیست.

    3)    چنانچه متقاضی تشخیص دهد که موضوع مزایده به قیمت بالاتر از مبلغ کارشناسی به فروش خواهد رسید، حسب تشخیص خود و به میزان مبلغ مازاد متصوره خود، چک موضوع بند (الف-3) را به همراه داشته باشد. زیرا جهت جلوگیری از افزایش قیمت های صوری و غیر واقعی، در هر مرحله از افزایش مبالغ پیشنهادی، مابه التفاوت چک های مذکور در جلسه مزایده فی المجلس از متقاضی اخذ می گردد.

    4)    ارائه مدارک موضوع بند (الف) صرفاً جهت شرکت و حضور در جلسه مزایده می باشد و بعد از شروع جلسه و قرائت مبالغ پیشنهادی هر متقاضی و مشخص شدن بالاترین مبلغ پیشنهادی، از سایر متقاضیان خرید سؤال خواهد شد که آیا پیشنهاد بالاتری وجود دارد یا خیر؟ در صورت مثبت بودن پاسخ، افزایش مبالغ پیشنهادی تا جایی که نهایتاً پیشنهاد بالاتر دیگری وجود نداشته باشد، ادامه خواهد یافت.

    5)    حضور شراکتی به عنوان خریدار واحد به لحاظ ایرادات اجرائی مورد قبول نیست و متقاضی شرکت در جلسه شخصاً یا به وکالت از موکل خود میتواند شرکت کند و به نام خود یا موکل خود به عنوان خریدار حاضر شود.

    6)    پس از شروع ساعت برگزاری مزایده و کشف قیمت های پیشنهادی، مدارک جدید از هیچ شخصی پذیرفته نیست.

    قیمت موضوع مزایده از پایه بهای ارزیابی شده توسط کارشناس شروع و به شخص حقیقی و حقوقی که بالاترین مبلغ را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد ده درصد بهاء ( آخرین مبلغ پیشنهادی ) نقداً و فی المجلس از برنده مزایده اخذ و الباقی ظرف یک ماه از تاریخ برگزاری مزایده نیز باید در صندوق دادگستری تودیع و پس از انجام مراحل قانونی و صدور حکم تملیک مورد مزایده بنام خریدار منتقل خواهد شد ، در صورتیکه در مهلت مقرر خریدار وجه مزایده را پرداخت ننماید سپرده وی پس از کسر هزینه های مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید میگردد کلیه هزینه های نقل و انتقال به عهده محکوم علیه است و از محل فروش پرداخت خواهد شد .

    مدیر  واحد اجرای احکام مدنی شعبه سوم اجرای احکام مدنی مجتمع قضایی شهید صدر تهران -ابراهیمی

    تهران - ونک - خیابان شیخ بهایی شمالی- کوچه دوازده متری اول - مجتمع قضایی صدر


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data