تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش تعدادی از خودروهای سواری صفر (پلاکدار و بدون پلاک)

  • آگهی گزار گروه صنعتی ایران خودرو (سهامی عام)
    کد پارس نماد: 3384737
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1400/02/16
    تاریخ شروع: 1400/02/16 مهلت اسناد: 1400/02/26
    شماره آگهی: نوبت اول شماره 008-1400 منبع: اطلاعات 1400.2.16
    عنوان آگهی: مزایده فروش تعدادی از خودروهای سواری صفر (پلاکدار و بدون پلاک)
    شرح آگهی: آگهی برگزاری مزایده عمومی خودرو (پژو 508) 
    شرکت ایکاپ (مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو) به صورت اینترنتی به شماره 008 -1400  
    نوبت اول 
    گروه صنعتی ایران خودرو (سهامی عام) در نظر دارد به نمایندگی از شرکت ایکاپ تعدادی از خودروهای سواری صفر (پلاکدار و بدون پلاک) را از طریق مزایده عمومی به روش اینترنتی به فروش برساند  
    زمان و محل برگزاری مزایده:
    کلیه متقاضیان و اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند از ساعت 8:30 تا 13:30 روز چهارشنبه مورخ  1400.2.22 لغایت یکشنبه مورخ 1400.2.26 (روزهای تعطیل رسمی نیز مزایده برقرار می باشد)  جهت بازدید از خودروها به نشانی: کیلومتر 14 اتوبان تهران – کرج، به طرف شهرک پیکانشهر (آزادشهر) خیابان شهید گودرزی، انتهای خیابان هشتم غربی، جنب موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور، سایت برگزاری مزایده های شرکت ایران خودرو مراجعه نمایند.
    جهت ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سایت اینترنتی به آدرس ذیل مراجعه فرمایید: Auction.ikco.ir
    - سپرده شرکت در مزایده برای هر خودرو مبلغ شصت میلیون ریال می باشد که امکان اخذ سپرده از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی از کارت های عضو شبکه بانکی (شتاب) فراهم می باشد. (محدودیت پرداخت طبق ضوابط بانکی) درگاه بانکی هوشمند فقط امکان انتقال وجوه از کارت های صاحب اصلی حساب بانکی را دارد. - مشروح شرایط مزایده در سایت ایران خودرو و سامانه برگزاری مزایده اینترنتی به طور کامل درج شده است و شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده می باشد.
    - مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادها در هر مرحله از فرآیند مزایده مختار می باشد.
    - شرکت کنندگان باید شرایط مزایده را به دقت مطالعه و سپس تایید نمایند تا امکان ادامه فرآیند شرکت در مزایده فراهم گردد.
    - کلیه وجوه دریافتی از بابت فروش اقلام موضوع مزایده از طریق درگاه بانگی سامانه بوده ولی برای مبلغ بیش از پنج میلیارد ریال از طریق حواله بانکی خواهد بود و هرگونه مالیات و عوارض و حقوقی دولتی مربوط طبق مقررات و قوانین و همچنین هزینه آگهی وکارشناسی مزایده به عهده برنده مزایده می باشد.
    - کلیه شرکت کنندگان موظف به رعایت دستورالعمل های مرتبط با پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا می باشند و همراه داشتن ماسک و دستکش توسط کلیه شرکت کنندگان در سایت مزایده الزامی می باشد.
     - برنده مزایده بایستی حداکثر ظرف مدت تعیین و اعلام شده در سامانه و پس از اعلام نتایج مبلغ پیشنهادی خود را حداکثر تا مهلت تعیین شده به طور کامل واریز نماید در غیر این صورت طبق شرایط مزایده سپرده شرکت در مزایده بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت همان بعد از واریز وجه مابه التفاوت امکان انصراف وجود ندارد 
    - این مزایده شامل اعمال محدودیت مربوط به هر کد ملی جهت ثبت نام و شرکت در مزایده می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه های اعلامی در محل برگزاری مزایده مراجعه نمائید و یا با شماره تلفن های  44796948  و 48279319  تماس حاصل نمایید.
    - قبل از مراجعه حهت ثبت نام و دریافت اسناد مزایده تکمیل اطلاعات شخصی، در وب سایت http://esale.ikco.ir الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران, تهران
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data