تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مناقصه عام یک مرحله ای

  • آگهی گزار گمرک جمهوری اسلامی ایران
    کد پارس نماد: 310029
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1392/12/10
    تاریخ شروع: 1392/12/10 مهلت اسناد: 1393/01/01
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: رسالت 92/12/10
    عنوان آگهی: آگهی مناقصه عام یک مرحله ای
    شرح آگهی:
    خرید پلمپ هوشمند الکترونیکی
    گمرک جمهوری اسلامی ایران در نظردارد نسبت به خرید 000/50 عدد پلمب هوشمند الکترونیکی از طریق مناقصه عام یک مرحله ای اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت های واجد شرایط و دارای صلاحیت دعوت می گردد جهت شرکت در این مناقصه و دریافت اسناد مربوطه نسبت به انجام موارد ذیل اقدام نمایند:
    کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پاکات پیشنهادات و بازگشایی آنها از طریق سامانه تداکرات الکترونیکی دولت به نشانی ستاد ایران انجام خواهد که لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت ، نسبت به انجام مراحل عضویت در سامانه مذکور و انجام کلیه مراحل لازم جهت شرکت در این مناقصه از طریق آن سامانه اقدام نمایند.
    نوع تضمین : شرکت در مناقصه به صورت ضمانت نامه معتبر ابنک یا واریز وجه نقد به شماره حساب 14295 به نام گمرک جمهوری اسلامی ایران نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ارائه فیش بانکی مربوطه.
    مبلغ تضمین 1.250.000.000 ريال (یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال ) تضمین چه به صورت ضمانت نامه و چه به صورت ضمانت نامه و چه به صورت فیش نقدی ، می بایست علاوه بر بارگزاری در سایت مذکور به صورت فیزیکی نیز در زمان مقرر به گمرک ایران ارائه گردد.
    منهلت دریافت اسناد مناقصه توسط مناقصه گران : پس از انتشار نوبت دوم آگهی حداکثر به مدت هفت روز از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی اینترنتی WWW.SETADIRAN.IR می باشد.
    مهلت تحویل پاکات پیشنهادات : مناقصه گران می بایست حداکثر ده روز پس از آخرین مهلت دریافت اسناد ،پاکات پیشنهادی خود را به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگزاری و ارسال نمایند.
    زمان بازگشایی پاکات: در سامانه مذکور و اسناد مناقصه ذکر خواهد شد.
    نشانی مناقصه گزار جهت تحویل پاکت تضمین الف: تهران بالاتر از مدیان ولیعصر جنب کوچه ناصر ساختمان مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران طبقه چهارم اداره کل امور مالی و ذیحسابی اتاق 411
    WWW.IRICA.GOV.IR
    شماره تلفن 02182992365
    نوبت اول: 92.12.10
    نوبت دوم: 92.12.11

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران، تهران بالاتر از مدیان ولیعصر جنب کوچه ناصر ساختمان مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران طبقه چهارم اداره کل امور مالی و ذیحسابی اتاق 411
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data