تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
دعوتنامه انجام خدمات نظارت بر مامورین قرائت و وصول در محدوده عملیاتی

  • آگهی گزار شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
    کد پارس نماد: 2498712
    استان: خراسان رضوی تاریخ درج آگهی: 1399/04/08
    تاریخ شروع: 1399/04/08 مهلت اسناد: 1399/04/15
    شماره آگهی: 99/153 منبع: سایت 99.4.8
    عنوان آگهی: دعوتنامه انجام خدمات نظارت بر مامورین قرائت و وصول در محدوده عملیاتی
    شرح آگهی: مناقصه 99/153
    واگذاری خدمات نظارت بر مامورین قرائت و وصول در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
    دعوتنامه شرکت در مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره 99/153  با ارزیابی کیفی
    این شرکت در نظر دارد انجام خدمات نظارت بر مامورین قرائت و وصول در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی را مطابق با شرح مندرج در اسناد مناقصه و به شرح ذیل با مبلغ برآوردی 9.643  میلیون ریال ( بدون احتساب سود پیمانکار ، بیمه و مالیات سود و مالیات قرارداد ) از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا از تمامی شرکتهای دارای تایید صلاحیت از وزرات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دعوت میشود با پرداخت مبلغ هشتصد هزار ریال به حساب سپهر شماره 0101824193004  بانک صادرات بنام شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی نسبت به دریافت اسناد مناقصه با شرایط ذیل اقدام نمایند .
    مشخصات ( موضوع مناقصه ) انجام خدمات نظارت بر مامورین قرائت و وصول توسط 12  نفر در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی بشرح جدول پیوست و مطابق اسناد مناقصه :
    الف ) شرایط عمومی مناقصه :
    ١- مدت قرارداد پس از تعیین برنده مناقصه و مبادله قرارداد به مدت یک سال شمسی خواهد بود که در صورت نیاز صاحبکار به ادامه خدمات پیمانکار و رضایت از انجام کار، قرارداد به مدت سه سال دیگر در قالب قرارداد جدید در پایان مدت قرارداد ، تمدید خواهد شد. در این صورت مبنای قیمت قرارداد جدید ، تعدیل قیمت قرارداد فعلی بر مبنای نرخ حداقل افزایش دستمزد اعلام شده توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد. شایان ذکر است سود پیمانکار بر مبنای نرخ حداقل افزایش حقوق و دستمزد اعلام شده توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد.
    2- برآورد مبلغ قرارداد برای سال اول بر مبنای قیمت های سال 1399 می باشد. بدیهی است مبلغ نهایی قرارداد در ابتدای سال ۱۴۰۰ بر اساس افزایش
    سطح دستمزدی که وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تعیین می نماید و همچنین در صورت تغییر تعداد نیروها تعدیل خواهد شد. پیمانکار موظف به اعمال افزایش مذکور در حقوق و مزایای کارکنان خود خواهد بود
    ٣- محل اجرای قرارداد ، محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی است و جابجایی نیروها ، با نظر صاحبکار قابل تغییر خواهد بود.
    پیشنهادها بصورت لاک و مهر شده همراه با نامه پوششی به دبیرخانه شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی واقع در مشهد - بلوار وکیل آباد بلوار دانشجو - بلوار فرهنگ (بین فرهنگ ۲۸ و ۳۰) تحویل گردد.
    ۵- فروش اسناد از تاریخ 99.4.4 و  قبول پیشنهادها لغایت ساعت 14  مورخ 99.4.15 خواهد بود. دریافت اسناد از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی به آدرس WWW. KEDC . IR و همچنین سایت شرکت توانیر به
    آدرسWWW . TAVANIR . ORG . IR خواهد بود. لازم به ذکر است پیشنهادها بایستی به صورت کلاسه بندی شده در ۳ پاکت به شرح ذیل ارائه گردد. ضرورت دارد مستندات مربوط به ارزیابی کیفی برابر معیارهای ارزیابی در پیوست به همراه سوابق کاری بصورت CD و در پاکت "ب" ارائه شود. تبصره یک : ارائه گواهی صلاحیت انجام کار و صلاحیت ایمنی کار از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با رعایت سقف مجاز مربوطه و اسناد حقوقی شرکت الزامی است و در صورت عدم ارائه گواهی صلاحیت کار به پیشنهادها ترتیب اثر داده نخواهد شد و نیز در صورت برنده شدن، سقف مجاز شرکتهای ارائه دهنده پیشنهاد، منظور خواهد شد. که می بایست در پاکت (ب) ارایه گردد.
    پاکت الف : محتوی تضمین شرکت در مناقصه با اعتبار حداقل سه ماه و قابل تمدید به همراه فیش واریزی ۸۰۰ هزار ریال (جهت دریافت اسناد). پاکت ب : حاوی اسناد مناقصه که توسط صاحبان امضاء مجاز تکمیل و مهر و امضاء گردیده است، به همراه مدارک ثبتی و حقوقی شرکت به شرح ذیل: یک) کپی برابر اصل اسناد ثبتی شامل :اساسنامه - آگهی تاسیس - آخرین آگهی تغییرات دو) گواهی صاحبان امضاء مجاز تایید شده توسط دفاتر اسناد رسمی. (الزامی است) سه) ارائه تعهد عدم شمول ممنوعیت قانون منع مداخله کارکنان دولت. (پیوست ) پاکت ج: محتوی قیمت پیشنهادی که به صورت عدد و حروف در فرم پیوست اسناد نوشته شده می باشد و مدت اعتبار پیشنهادها می بایستی حداقل ۳ ماه از تاریخ بازگشایی پاکات باشد . ۶- میزان سپرده شرکت در مناقصه ( 617.000.000  ریال) ششصد و هفده میلیون ریال برای کل موضوع مناقصه می باشد که بایستی نقدأ به حساب جام به شماره ۱۸۵۴۰۵۴۰۵۶ این شرکت نزد بانک ملت - شعبه بلوار دانشجو مشهد واریز و فیش آن همراه پیشنهاد تسلیم شود.

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خراسان رضوی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data