تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان توزیع الکترونیک فرآورده های نفتی- نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
    کد پارس نماد: 2281422
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1398/12/19
    تاریخ شروع: 1398/12/19 مهلت اسناد: 1399/01/10
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: شرق 98.12.19
    عنوان آگهی: فراخوان توزیع الکترونیک فرآورده های نفتی- نوبت دوم
    شرح آگهی: موضوع: آگهی فراخوان از بانکها و همکاری در طرح توزیع الکترونیک فرآورده های نفتی با استفاده از زیرساخت بانکی نوبت دوم  ؟ 
    با عنایت به سیاست های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران جهت توزيع الکترونیک سوخت به مشتریان با استفاده از زیرساخت بانکی و دستگاه های 1 پایانه فروش ) بمنظور اجرای طرح در تمامی نقاط و توزیع کنندگان معرفی شده توسط شرکت در سطح کشور، این شرکت در نظر دارد از بانک های مورد تایید بانک مرکزی در این زمینه دعوت به همکاری نماید. لذا از کلیه بانکها دعوت بعمل می آید درخواست آمادگی به همکاری در اجرای طرح فوق به شرح فرآیند ذیل خود را به معاونت فاوای مدیریت برنامه ریزی این شرکت واقع در تهران ، خیابان ایرانشهر شمالی ، نبش خیابان شاداب ، پلاک 1، طبقه ۱۴، معاونت فناوری اطلاعات و  ارتباطات ارسال نمایند.
    پس از دریافت اعلام آمادگی ، هماهنگی های لازم جهت پیاده سازی های فنی و انجام تست های فنی برای ورود به طرح انجام خواهد پذیرفت.
    فرآیند توزیع الکترونیک فرآورده به مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با استفاده از زیرساخت بانکی
    معرفی مشتریان از طریق کارت بانکی معرفی شده در سامانه نرم افزاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در زمان خرید و تحویل سوخت انجام می گردد.
    در این طرح با استفاده از APPهای خاص منظوره ای که بانک بر روی POSهای در اختیار قرار داده شده به توزیع کنندگان معرفی شده از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فراهم کرده است امکان خرید سوخت علاوه بر سایر امکانات رایج در POSها قابل انتخاب می باشد (ضروری است به لحاظ فنی امکان خرید سوخت | در تمامی POS های تحت شبکه شتاب قابل بهره برداری باشد) و پس از مشخص نمودن فرآورده های مورد نظر ( نفت سفید، نفت گاز، نفتکوره ، گاز مایع و ...) و میزان درخواست شده توسط مشتری ، شماره کارت به همراه شماره ترمینال POS و ميزان و نوع سوخت درخواست شده مشتری از طریق سرویسهای اطلاعاتی استعلام و در صورت داشتن اعتبار لازم ، تراکنش بانکی جهت کسر وجه فرآورده انجام می شود و نتیجه به شرکت بصورت سیستمی منعکس می گردد در صورت عدم اعتبار لازم در سهمیه می بایست میزان موجودی به کاربر پیغام داده شود. . با توجه به احتمال قطعی بسترهای ارتباطی فی مابین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و بانک ضروری است نسبت به ایجاد راهکار آفلاین در زمان قطعی توسط طرفین اقدام گردد.
    در هر صورت گزارش تراکنش های انجام شده به همراه نتایج آن در تمامی زمانها جهت انجام مغایرت های احتمالی و نیز همسان سازی اطلاعات پس از برقراری ارتباط مورد نیاز می باشد.

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data