تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مزایده

  • آگهی گزار سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان
    کد پارس نماد: 205383
    استان: سیستان و بلوچستان تاریخ درج آگهی: 1391/12/23
    تاریخ شروع: 1391/12/23 مهلت اسناد: 1391/12/26
    شماره آگهی: - منبع: محلی سیستان 91/12/23
    عنوان آگهی: آگهی مزایده
    شرح آگهی:
    در اجرای تبصره یک ماده 10 قانون معاون و مواد 15 و 20 ایین نامه اجرایی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان د نظر دارد امتیاز بهره برداری از معدن طالای بزمان را از طریق مزایده عمومی و با رعایت قوانین و مقررات و دستور العمل های مربوطه واگذار نماید.
    متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد و آگاهی شرایط شرکت در مزایده از تاریخ شنبه 91.12.26 به سازمان صنعت معدن و تجارت استان سیسان و بلوچستان آدرس :زاهدان خیابان امام خمینی نرسیده به پمپ بنزین شرکت نفت یا به آدرس اینترنتی www.sbco.ir مراجعه و پیشنهاد خود را تا پایان وقت اداری روز 5 شنبه مورخ 92.1.29 به همراه مدارک مورد نیاز که در شرایط عمومی مزایده اعلام شده است از طریق پست سفارشی به آدرس این سازمان ارسال نمایند. پیشنهادات واصله راس ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 92.2.9 در کمیسیون مزایده سازمان صنعت معدن و تجارت استان مفتوح خواهد گردید. ضمنا به پیشنهاداتی که ناقص ناخوانا بدون لاک و مهر بدون فیش بانکی مشروط و دارای خط خوردگی باشد و همچنین پیشنهاداتی که بعد از انقضای مهلت تعیین شده تحویل اداره پست گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    لازم به ذکر است پیشنهادات دستی تحویلی به سازمان قابل قبول نبوده و حتما باید از طریق پست سفارشی و بصورت لاک و مهر شده به این سازمان ارسال شود.
    شرایط اختصاصی:
    1.کسب حداقل 50 امتیاز در بررسی فرم ها اسناد و مدارک صلاحیت فنی و مالی متقاضی
    2.داشتن تجربه فعالیت در معادن و واحدهای فرآوری طلا در سطح کشور دارا بودن پروانه بهره برداری استخراج و یا واحد فرآوری طلا
    3.واگذاری و صدور پروانه بهره برداری از معدن طلای بزمان منوط به پیشرفت فیزیکی 50 درصد از احداث کارخانه استحصال طلا در مدت زمان حداکثر ظرف دو سال خواهد بود.
    4.شرکت در مزایده بصورت مشارکت و یا کنسرسیوم مشروط به ارائه موافقت نامه رسمی و محضری شرکتهای عضو و ارائه تعهد نامه مبنی بر ثبت گروه مشارکتی یا کنسرسیوم حداکثر در مدت دو ماه در صورت بنرده شدن در مزایده خواهد بود.
    5. پرداخت هزینه های مندرج در گواهی کشف به اضافه ضریبی از ارزش ماه معدنی کشف شده با نظرکارشناس رسمی دادگستری
    6.ارائه تعهد محضری عدم واگذاری به غیر
    7.قیمت پایه در سال 91برابر 35000ریال برای هر عیار تن می باشد و سپرده شرکت در مزایده فقط بصورت واریز مبلغ 6.700.000.000ریال شش میلیارد و هفتصد میلیون ریال سپرده به شماره حساب 2175802621003 بانک ملی به نام سازمان صنعت معدن و تجارت استان سیستان خواهد بود.
    نام معدن  ماده معدنی  موقعیت جغرافیایی  ذخیره قطعی هزار تن  عیار ppm  هزینه اکتشاف میلیون ریال قیمت پایه به ریال  نام دارنده قبلی گواهی کشف
     طلای چاه نعلی بزمان طلا و عناصر همراه  175 گرم شمالغربی ایرانشهر  3661  04/1  8558 درصد بیشتر از قیمت پایه   سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: سیستان و بلوچستان، زاهدان خیابان امام خمینی نرسیده به پمپ بنزین شرکت نفت
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data